אא

ריינאייר לנתב"ג: "רוצים לעזור לתעופה לישראל, מאוכזבים מכם - פתחו את טרמינל 1"

במכתב החברה החריג והחריף להנהלת נתב"ג שהגיע לידי פספורטניוז נכתב: "אילצתם אותנו לפעול מטרמינל 3 היקר. לא נחזור לישראל לפני שייפתח טרמינל 1. רצינו לעזור להחזיר את התעופה לישראל - עליכם לנקוב בתאריך לחזרת פעילות הטרמינל"

ריינאייר. צילום: shutterstock ריינאייר. צילום: shutterstock

ענקית הלואו-קוסט ריינאייר קוראת לפתוח מחדש את טרמינל 1. במכתב חריג שנשלח היום מחברת התעופה להנהלת נתב"ג והגיע לידי פספורטניוז, קוראים בהנהלת החברה "לפתוח את הטרמינל כדי לאפשר נסיעה בתעריפים נמוכים מתל אביב ואליה".

יצוין כי חברת האולטרה לואו-קוסט החליטה לבטל את טיסותיה לישראל לאחר שכבר חידשה אותן. עם זאת, בתגובה לפניית פספורטניוז נאמר כי החברה "מחויבת לתעופה לישראל".

על פי לשון המכתב, "נתב"ג אילץ את החברה לפעול בטרמינל 3 היקר יותר, מה שהביא לעלויות גבוהות משמעותית והיה מביא לתעריפים גבוהים בהרבה עבור נוסעי ריינאייר לתל אביב וממנה".

ריינאייר מפרסמת כי פנתה בבקשה לנמל התעופה בן גוריון להחיל את תעריפי הנוסעים המוסכמים בטרמינל 1 על טיסות ריינאייר באופן זמני, עד שיפתחו מחדש את טרמינל 1, אך נמל התעופה בן גוריון סירב לבקשה והתעקש להמשיך את הפעילות בטרמינל 3 - החלטה שבעקבותיה ריינאייר השעתה טיסותיה לתל אביב כבר אתמול. 27 בפברואר 2024.

 צילום: shutterstock צילום: shutterstock

במכתב מאיימת ריינאייר כי לא תחדש את הטיסות עד לפתיחתו המחודשת של טרמינל 1 ומבקשת מנתב"ג לנקוב בתאריך לפתיחת טרמינל הלואו-קוסט.

מנכ"ל ריינאייר DAC, אדי ווילסון, אמר: "עבדנו קשה עם ממשלת ישראל ונמל התעופה בן גוריון כדי לחדש את טיסות הלואו-קוסט של ריינאייר ב-1 בפברואר 2024. התאכזבנו עמוקות מהסירוב של נתב"ג לפתוח מחדש את טרמינל הלואו-קוסט שבו פועלת ריינאייר בדרך כלל.

"לא אכפת לנו אם נמל התעופה ייאלץ אותנו להעביר את הטיסות לטרמינל 3 באופן זמני בגלל הירידה הגדולה בתנועה מתל אביב ואליה, אבל זה צריך להיעשות במחירי טרמינל 1 המוסכמים, לא במחירי טרמינל 3".

עוד מוסיף ווילסון: "ריינאייר מעוניינת לתמוך בנתב"ג ובהחזרת הנוסעים לישראל אך איננו יכולים לעשות זאת, או לבקש מהנוסעים שלנו לשלם תעריפים גבוהים יותר בזמן שנתב"ג ישאיר את טרמינל 1 סגור ויאלץ אותנו לגביית עמלות שמעולם לא סוכמו איתנו. אנו קוראים שוב לנתב"ג לאשר מועד שבו ייפתח מחדש מתקן טרמינל 1 בעלות נמוכה יותר, מה שיאפשר לחדש את הטיסות שיתרמו רבות להגדלת הנסיעות והתיירות. לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: