אא

כך תיראה חזרתה של United מארה"ב לישראל

חברת התעופה הראשונה מארצות הברית שחוזרת לטוס לישראל, תבצע עצירת ביניים במינכן על מנת להחליף צוותים, לאחר שלא הורשו ללון בישראל. מתי הטיסה תמריא, כמה זמן תעצור בדרך ומתי תגיע לישראל? כל הפרטים לקראת הנחיתה המרגשת

יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל

מחר, יום ראשון, הולך להיות חשוב במיוחד בנתב"ג. 

לראשונה מאז תחילת המלחמה, תנחת טיסה שתגיע מארצות הברית בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל, כאשר התקווה היא שבעקבות United יגיעו גם חברות התעופה האחרות, Delta ו-American Airlines.

טיסת יונייטד תמריא היום, שבת (2.3.24) בשעה 16:40 מנמל התעופה ניוארק שבניו ג'רזי במטוס הדגל של החברה, BOEING 787-10.

צוותי הטיסה, על פי חוק, חייבים מנוחה לאחר טיסה ארוכה שכזו, ולא יכולים לסובב את המטוס ולחזור לארה"ב כמובן. עם זאת, חברות הביטוח האמריקאיות לא מאשרות לצוותים ללון בישראל בזמן המלחמה, ועל כן תתבצע החלפת צוותים בנחיתת ביניים שהחברה תבצע במינכן. הנוסעים לא יירדו מהמטוס אלא רק הצוותים יוחלפו, וצוות חדש יטוס לישראל. 

כמעט 13 שעות טיסה מניו יורק

משך הטיסה מניוארק למינכן עומד על 7 שעות ו-45 דקות, ותהליך הנחיתה והחלפת הצוותים צפוי להימשך כשעה וחצי, אז תמריא הטיסה ממינכן לישראל, טיסה של כ-3 שעות ו-30 דקות. בסך הכל, משך הטיסה כולל העצירה יעמוד על 12 שעות ו-45 דקות, במקום כ-10 שעות ו-20 דקות בממוצע.

הנחיתה בנתב"ג מתוכננת ליום ראשון, 3 במרץ בשעה 12:25 בצהריים. זמן קצר לאחר מכן, ב-14:25 מתוכננת להמריא הטיסה מנתב"ג למינכן תנחת שם בשעה 17:25, תמריא משם לניוארק בשעה 18:55 ותנחת בניוארק בשעה 22:00.

צילום: עמית קוטלרצילום: עמית קוטלר

יש לציין כי בחברת התעופה מתכוונים לבצע שתי טיסות בשיטה זו עם עצירת הביניים במינכן בדרך לישראל וכבר הטיסה של 6 במרץ מתוכננת ללא עצירת הביניים. עם זאת, בהתאם למצב הנוכחי, המצב הביטחוני יכתיב את המשך פעילות הקו ודרך הפעלתו.

נכון לעכשיו החברה לא מחזירה לפעילות את הטיסות הנוספות שהפעילה בעבר מישראל, בין היתר לוושינגטון DC ולסן פרנסיסקו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסיונייטדunited

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: