אא

דלתא איירליינס נבחרה לחברת התעופה של השנה על ידי ה-ATW

מגזין Air Transport World האמריקני בחר בדלתא איירליינס כחברת התעופה של השנה ל-2023. טקס הפרסים השנתי ייערך בדובאי במהלך חודש מאי, שם יציינו ב-ATW חמישים שנות פעילות. מנכ״ל דלתא: ״האנשים שלנו הם שמייחדים אותנו, והאכפתיות והמקצועיות שלהם יביאו אותנו לגבהים כשאנחנו נמריא אל העתיד״

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

מגזין Air Transport World) ATW) בוחר בדלתא איירליינס כחברת התעופה של השנה.

בהצהרה הרשמית של דלתא שהתפרסמה לאחר בחירת ה-ATW, נמסר בבין היתר כי הביצועים התפעוליים הבולטים של החברה, המחויבות לבטיחות ושירות הלקוחות זיכו את 2024 בחברת התעופה של השנה.

כמו כן, דלתא התייחסה בין היתר לחשיבות ולמשמעות האנשים בחברה שהובילה גם השנה לחלוקה של 1.4 מיליארד דולר מרווחיה ישירות לכוח העבודה שלה. 

זוהי השנה ה-50 בה פרסי ה-ATW בוחרת ומכריזה על פרסים שונים לחברות תעופה ברחבי העולם. הזוכים בפרס נבחרים על ידי פאנל של עורכים ואנליסטים ב-ATW, Routes, Aviation Week ו-CAPA. השנה, הבחירות יוצגו בארוחת ערב חגיגית בדובאי ב-31 במאי, לקראת ה-80 של IATA AGM ופסגת התחבורה האווירית העולמית.

אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא איירליינס: "זהו כבוד עצום והשתקפות ישירה של המסירות של 100,000 האנשים שלנו ברחבי העולם. במהלך ההיסטוריה של כמעט 100 השנים שלנו, האנשים שלנו הם שמייחדים אותנו ללא הרף, והאכפתיות והמקצועיות שלהם יביאו אותנו לגבהים עוד יותר כשאנחנו נמריא אל העתיד״.

קארן ווקר, העורכת הראשית של ATW: "אנו מצפים לחגוג את הזכייה הראוייה, להאיר אור על כל הטוב שמושג באמצעות קישוריות לתחבורה אווירית והאנשים בתעשייה הזו שעובדים כל כך קשה מדי יום. ההצלחה של דלתא היא מאמץ צוות ענק באמת, אבל היא גם דורשת מנהיגות בעלת חזון ומוטיבציה יוצאת דופן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסתעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: