אא

ענקית הלואו קוסט מכריזה על קווים חדשים, ביניהם החוף החלומי של אמלפי

easy Jet מכריזה על מכירת הטיסות המסחריות הראשונות בין לונדון, גטוויק לנמל התעופה של חוף אמלפי, סלרנו. חברת התעופה גם חידשה את הקו שלה מניוקאסל לאמסטרדם בקיץ הבא

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ענקית הלואו קוסט, easy Jet, הכריזה היום(ה') על שני קווים חדשים מבריטניה, ביניהם הקו לנמל התעופה של חוף אמלפי, סלרנו.

לדברי החברה היא למעשה תהיה חברת התעופה הראשונה והיחידה בבריטניה שתפעיל טיסות מסחריות מנמל תעופה זה, כשהן ימריאו החל מה-13 ביולי 2024.

הטיסות שנמכרות החל מהיום, יופעלו פעמיים בשבוע מלונדון, גטוויק ויפעלו לאורך כל הקיץ בימי שלישי ושבת. easyJet holidays תציע גם מגוון של חבילות בחוף אמלפי מהקיץ הבא.

הקו החדש לנמל התעופה, שפתוח כעת לטיסות מסחריות לראשונה, הופך ליעד ה-157 של חברת הלואו קוסט ברשת הרחבה שלה, עם טיסות שיושקו גם ממילאנו, ברלין, באזל וז'נבה.

כפי שפרסמנו לא מכבר, הנסיעה לאחד היעדים הפופולריים ביותר באיטליה, אזור החוף של אמלפי – פוזיטנו - סלרנו, תתקצר מהקיץ הקרוב בטיסה מסחרית לנמל התעופה סלרנו - קוסטה ד'אמלפי המחודש.

חוף אמלפי הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר באיטליה וביתם של עיירות היסטוריות מקסימות עם צוקים נקיים המשקיפים על חופים יפים, כמו גם מתגאה במעמד של אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הקו החדש יציע אפשרויות נוספות לטסים מבריטניה המעוניינים לגלות עוד יותר מהמראות והחוויות הנהדרות שיש לאיטליה להציע לנופשים.

חברת התעופה גם הודיעה היום כי תשיק מחדש את שירותה בין ניוקאסל לאמסטרדם לקיץ הבא, עם מושבים שמוצעים כבר עתה למכירה. הטיסות ימריאו מה-5 בספטמבר ויפעלו כל השנה בימי חמישי וראשון. עם המוזיאונים המפורסמים בעולם וציוני הדרך ההיסטוריים שלו ועד לתעלותיו המקסימות וחיי הלילה התוססים, השירות יספק ללקוחות בצפון אנגליה קישוריות נוחה לאחד מיעדי העיר הפופולריים ביותר באירופה, בין אם לפנאי או לעסקים.

עלי גייוורד, Country Manager בחברת התעופה, הגיב: "אנו שמחים להכריז על השקת שני קווים חדשים מבריטניה, כאשר אנו ממשיכים לחזק את הרשת שלנו ולהציע עוד יותר מבחר ללקוחותינו ברחבי בריטניה. 

"אנו נרגשים במיוחד לקבל בברכה יעד חדש לרשת שלנו, עם חיבור ייחודי מבריטניה לשדה התעופה של חוף אמלפי, סלרנו המשרת את אחד החלקים האייקוניים והנופיים ביותר של איטליה מלונדון, גטוויק.

"אנו גם מוסיפים קישוריות בעלת ערך רב עבור לקוחות בצפון אנגליה עם שירות מניוקאסל לאמסטרדם, שאנו יודעים שיתגלה כפופולרי בקרב אלה שמחפשים חופשה עירונית או נוסעים לעסקים, ואנו מצפים לקבל בברכה עוד לקוחות בטיסותינו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טEASYJET

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: