אא

זהב באוויר: המועמדים לאוסקר יוקרנו בטיסות Emirates

לקראת טקס האוסקר השנתי, ענקית התעופה מאיחוד האמירויות פתחה קטגוריה במערכת הבידור ובה הסרטים המועמדים לזכייה בפרס היוקרתי ביותר בתעשיית הקולנוע

פרס האוסקר (צילום: SHUTTERSTOCK) פרס האוסקר (צילום: SHUTTERSTOCK)

"אופנהיימר", "רוצחי פרח הירח", "סופר מריו" ואחרים - כולם מגיעים למערכת הבידור זוכת הפרסים של ענקית התעופה מאיחוד האמירויות, Emirates.

לקראת טקס האוסקר ה-96 שייערך ב-11 במרץ בלוס אנג'לס, פתחה החברה קטגוריה מיוחדת של סרטים המועמדים לזכייה בפרס הקולנוע היוקרתי בעולם, לצד סרטים שזכו בפרס בעבר.

צילום: EMIRATESצילום: EMIRATES

קולקציית "זוכי הפרסים" כוללת כאמור את המועמד המוביל לזכייה במרבית הפרסים השנה, הסרט "אופנהיימר" של הבמאי כריסטופר נולן, בכיכובו של קיליאן מרפי. הסרט זכה לא מכבר בשבעה פרסי BAFTA ו-5 פרסי גלובוס הזהב. בטקס האוסקר הסרט מועמד ב-13 קטגוריות שונות.

זוכה גלובוס הזהב, "רוצחי פרח הירח", המערבון של מרטין סקורסזה בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, מועמד לעשרה פרסים שונים בטקס האוסקר וגם הוא התווסף החל מהיום (1.3.24) לקטגוריית "זוכי הפרסים" של טיסות Emirates. מי שירצה יכול לצפות גם ב"ברבי", המועמד אף הוא לפרס הסרט הטוב של השנה בטקס האוסקר.

במערכת הבידור של Emirates, הנחשבת לאחת הטובות בעולם, ניתן למצוא גם סרטים שזכו בעבר כאמור בפרס, לצד 6,500 ערוצים של סרטים לפי דרישה, תוכניות טלוויזיה, מוזיקה, פודקאסטים וערוצי ספורט וחדשות בשידור חי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסקראמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: