אא

השנה המצוינת של סאן דור: סיימה את 2023 עם רווח תפעולי של כ-30 מיליון דולר

נתונים מעולים לחברת הבת של אל על: הכנסות החברה זינקו לסך של כ-126.4 מיליון דולר לעומת כ-48 מיליון דולר אשתקד. וכיצד סיימו את השנה חברות הבת האחרות?

סאן דור צילום: עידו וכטל סאן דור צילום: עידו וכטל

לא רק אל על רשמה שנה שוברת שיאים ב-2023: גם חברת הבת סאן דור תחת המנכ"ל גל גרשון רשמה שנה מצוינת. החברה סיימה את השנה החולפת עם רווח תפעולי של כ-29.8 מיליון דולר.

החברה שילשה כמעט את הכנסותיה שהסתכמו לסך של 126.4 מיליון דולר לעומת 48.4 מיליון דולר בשנת 2022 וסך של 9.7 מיליון דולר בשנת 2021.

גרשון נכנס לתפקיד המנכ"ל בפברואר 2022, אחרי 27 שנים בהן שימש במגוון תפקידים, באל על, ומצעיד את סאן דור לפעילות ענפה שלא ידעה בעבר.

גל גרשון (צילום: באדיבות סאן דור - אל על)גל גרשון (צילום: באדיבות סאן דור - אל על)

חברת הבת הנוספת של אל על תמ"מ סיימה את 2023 עם רווח תפעולי של כ-400 אלף דולר.

חברת הבת בורנשטיין, הרשומה בארה"ב ופועלת בסמוך לנמל התעופה עו"ש קנדי בניו יורק, העוסקת בייצור ואספקה של ארוחות כשרות לחברות תעופה ולמוסדות אחרים, כאשר אל על כמובן לקוח מהותי שלה, סיימה את השנה החולפת עם רווח תפעולי של כ-800 אלף דולר.

חברת הבת קוקפיט בה יש לחברה כ-80.9% הפועלת בתחום פיתוח היזמות ומרכזת את פעילות החדשנות של החברה להאצה, תמיכה ויצירת שיתופי פעולה עם חברות הזנק בארץ ובעולם הנמצאות בשלבים שונים, סיימה עם הפסד תפעולי של כ-300 אלף דולר.

חברת הבת סופרסטאר הרשומה בבריטניה, סיטונאית תיירות המשווקת בתקופות של פעילות רגילה חבילות תיור לסוכני נסיעות ולנוסעים ובעקבות משבר הקורונה הוקפאה פעילותה והחברה נוקטת בפעולות לפירוקה מרצון, רשמה הפסד תפעולי של כ-200 אלף דולר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלסאן דור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: