אא

כבוד ראש העיר: יריב פישר, יו"ר קבוצת התיירות "פלייאיסט", נבחר לראשות עיריית הרצליה

מהפך בהרצליה: פישר, המנצח הגדול של הבחירות לראשות העיר לפחות ב-5 השנים הקרובות. פישר לפספורטניוז: "אני מתחייב להקדיש את כולי עבור העיר האהובה שלנו״

יריב פישר, ראש עייריית הרצליה, צילום: יחצ יריב פישר, ראש עייריית הרצליה, צילום: יחצ

הפתעה בענף התיירות - יריב פישר, יו״ר קבוצת התיירות ״פלייאיסט״, נבחר לראשות עיריית הרצליה.

לאחר קרב צמוד ובתום ספירת המעטפות הכפולות, גבר פישר על משה פדלון. פישר קיבל 50.34% מהקולות, בעוד פדלון קיבל 49.60%.

יריב פישר, יו״ר קבוצת ״פלייאיסט״ (בשותפות עם חברת ״אופקים״) ומייסד חברת ״גלובל רמיט״, החליט לעשות מעשה, ואחרי יותר מ-20 שנות ניהול בענף התיירות והפינטק, החליט להתמודד לראשות העיר הרצליה מטעם יש עתיד.

פישר, נשוי ואב ל-5 ילדים, חבר מועצת העיר הרצליה מזה שני עשורים, ומנהל 350 עובדים בכל העולם, עם מחזור שנתי של מיליארד וחצי שקלים, הגיע לראיון סיכום תקופה בפספורטניוז בספטמבר האחרון, ערב פרוץ המלחמה.

כך סיפר ראש העיר הנבחר כיצד קיבל את ההחלטה המאתגרת להתמודד לראשות העיר, מה החזון שלו לעיר ומה יקרה בחברות שלו במידה ויבחר: "בחרתי להתמודד לתפקיד בבחירות הקרובות מתוך ההבנה שאין לנו יותר את הפריבילגיה לעמוד מנגד. אנו רואים בלב נחמץ כיצד הערכים הליברליים והדמוקרטים של המדינה שלנו נרמסים ע״י ממשלה קיצונית. המצב הנוכחי הזה מבחינתי קריאת השכמה, כי אני יודע ומאמין שלראש עיר יש את הכוח והיכולת להיות שומר הסף ולשמור על הצביון והאופי של העיר, בעיקר אל מול הגורמים הקיצוניים שמובילים את המדינה שלנו אל פי תהום. אני אב לחמישה ילדים, הרצליה היא הבית שלי, ומבחינתי זהו צו השעה לקחת אחריות ולשמור על הבית. אני בעל ניסיון רב בפעילות ציבורית ובניהול ויש לי את הידע והכלים לשמור על הרצליה ליברלית, ולהוביל אותה להישגים בחינוך, בקהילה, בדיור, בתחבורה ובאיכות הסביבה. כבר למעלה מ-20 שנה שאני פעיל בהתנדבות במועצת העיר, ומילאתי תפקידי ניהול רבים בהם יו"ר החברה לפיתוח התיירות בהרצליה, יו״ר ועדת הביקורת ועוד".

עתה לאחר ההישג אמר יריב פישר לפספורטניוז: ״מהיום אנחנו לוקחים אחריות. הבאנו הישג בלתי יאומן בבחירות האלה. עשינו את הבלתי אפשרי. עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעבוד. אני מתחייב להקדיש את כולי עבור העיר האהובה שלנו״.

הבוקר (ו') צייץ פישר בעמוד הטוויטר שלו והודה לכל מי שבחר בו: "תושבי הרצליה, עידן חדש מתחיל. תודה רבה לתושבות ותושבי הרצליה על האמון שנתתם בי ובנבחרת המעולה שלצידי. הבחירות התנהלו בצורה דמוקרטית וזאת גאווה אדירה לעיר שלנו."

עוד הודה פישר לראש העיר היוצא, פדלון: "אני מבקש בראש ובראשונה להודות לראש העיר היוצא משה פדלון. למרות אי הסכמות על הדרך אני מכבד ומעריך את העובדה שהקדשת לעיר 10 שנים מחייך. זה לא מובן מאליו."

עוד הוסיף פישר: "עוד יהיה זמן להתבטא באריכות אבל כרגע בשעה זו ביום הזה אני מבקש לומר לכל תושבי העיר, אלה שהצביעו עבורי ואלה שלא, אני מתחייב לשרת אתכם ולהקדיש את כולי עבורכם ועבור העיר האהובה שלנו. ואני מבקש לומר תודה אחרונה בשלב זה לכל מאות המתנדבות והמתנדבים המופלאים שהיו לצידי במסע הזה. ולמשפחתי האהובה והיקרה, רק אתם יודעים כמה אני אוהב אתכם, אתם הכל בשבילי."

ובנימה אופטימית סיים ראש העיר החדש: "הרצליה, מהיום אנחנו לוקחים אחריות. הבאנו הישג בלתי יאומן בבחירות האלה. עשינו את הבלתי אפשרי. עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעבוד. אוהב אתכן/ם, יריב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יריב פישרפלייאיסטאופקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: