אא

מנכ״ל חדש לחברת איבריה

מרקו סנסאוויני, מונה למנכ"ל ויו"ר חברת התעופה הלאומית של ספרד החברה בקבוצת IAG. סאנסאוויני שעובר מתפקידו הנוכחי כמנכ"ל חברת Vueling אף היא מקבוצת IAG, מחליף את פרננדו קנדלה. מנכ״לית חדשה גם לחברת Vueling מקבוצת IAG

מרקו סנסאוויני, מנכ״ל איבריה החדש. צילום: Iberia מרקו סנסאוויני, מנכ״ל איבריה החדש. צילום: Iberia

קבוצת International Airlines Group (IAG) הודיעה על שינויים בצוות ההנהלה הבכיר שלה החל מתחילת חודש אפריל 2024.

מרקו סנסאוויני Marco Sansavini, מונה למנכ"ל ויו"ר חברת התעופה הלאומית של ספרד - איבריה מקבוצת IAG. סאנסאוויני עובר מתפקידו הנוכחי כמנכ"ל חברת התעופה Vueling אף היא מקבוצת IAG. 

בהתייחסו למינויו החדש, אמר מרקו סנסאוויני: "שלוש השנים האחרונות היו האינטנסיביות והמרגשות בחיי המקצועיים, אז אני רוצה להודות לצוות הנהדר של Vueling על שפעל כדי להפוך את החברה לחזקה וגמישה יותר מאי פעם. זה כבוד עבורי לקחת את התפקיד מפרננדו קנדלה בראש איבריה ואני אקדיש את עצמי, יחד עם כל האנשים שהם חלק מהחברה הגדולה הזו, להמשיך ולבנות את עתידה".

ShutterstockShutterstock

פרננדו קנדלה Frenanado candelaשמונה למנכ"ל זמני של חברת איבריה במאי 2023, יפרוש מתפקידו כמנכ"ל איבריה. 

קרולינה מרטינולי Carolina Martinoli, תהפוך למנכ"לית ויו"ר חברת Vueling, והיא תעבור מתפקידה הנוכחי כמנהלת לענייני תאגידים וקיימות של קבוצת IAG. 

בהתייחסה למינוייה החדש, אמרה מרטינולי: ״Vueling היא חברת תעופה תוססת וחדשנית וזה יהיה הכבוד שלי לרשת את מרקו סאנסוויני. אני מצפה לעבוד עם הצוות המוכשר ב-Vueling ולבנות עימו את הפרק הבא של חברת התעופה. אני רוצה להודות להנהלה על התמיכה ולצוות שלי ב-IAG על ההתקדמות שעשינו בשלוש השנים האחרונות".

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

מנכ"ל IAG, לואיס גאלגו Luis gallego, הגיב על המינויים החדשים בעת פרסום התוצאות הכספיות המצויינות של IAG לשנת 2023 אותן פרסמנו בפספורטניוז אתמול ובמהלך מצגת האנליסטים בלונדון ואמר: ״IAG מכריזה על תוצאות טובות מאוד לשנת 2023, יותר מהכפלת הרווח התפעולי והרווחים בהשוואה לשנת 2022. נמשיך לבצע את סדרי העדיפויות האסטרטגיים שלנו, לשנות את העסקים שלנו ולספק צמיחה בת קיימא ובעולם."

על המינויים החדשים הוסיף ואמר: "זו עדות לעוצמת הכישרון והניסיון של ההנהלה הבכירה של IAG שהצלחנו לבצע את המינויים הללו באופן פנימי, ממנהלים מצויינים שכבר היו בשדרת הניהול. עומק הניסיון הזה במנהיגות בכירה הוא יתרון ממבנה הקבוצה שלנו. גם מרקו וגם קרולינה כבר השפיעו משמעותית על השינוי של IAG ואני יודע שהם ימשיכו לספק תוצאות בתפקידיהם החדשים. אני רוצה לחלוק כבוד במיוחד לפרננדו קנדלה (המנכ״ל הפורש. ג.א)  שנכנס לקחת את ההובלה של איבריה בחודש מאי 2023, לאחר שהוביל את תוכנית השינוי בקקבוצה. באיבריה הוא סגר את הסכם הטיפול, החשוב לעתיד החברה. "העסקים בספרד שלנו משיגים ביצועים טובים מאוד והם מוכנים לנצל את התנועה הגוברת לאמריקה הלטינית מאירופה, כמו גם את שוק התעופה הפנים-אירופי בעל הערך."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IAGאיבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: