אא

היישר לוושינגטון: SWISS משיקה את הקו המבוקש

כחלק מהרחבת הרשת שלה, SWISS תפעיל טיסות לבירת ארה"ב החל מלוח טיסות הקיץ הקרוב שיחל בסוף מרץ. בנוסף תפעיל החברה קו לטורנטו, קנדה. מה עוד צפוי והחל ממתי?

A330. צילום: Shutterstock A330. צילום: Shutterstock

חברת התעופה השוויצרית SWISS מקבוצת לופטהנזה תשיק קו לבירת ארה"ב.

כפי שפרסמנו לפני מספר חודשים, כחלק מהרחבת הרשת שלה, SWISS תפעיל טיסות לוושינגטון החל מלוח טיסות הקיץ הקרוב, שיחל בסוף החודש.

מצד אחד מרכז כוח, מצד שני אידיליה עם איכות חיים גבוהה: לוושינגטון די.סי יש את שניהם להציע. לצללית של העיר יש גם משמעות סמלית, מכיוון שאף בניין אינו רשאי להיות גבוה יותר מהקפיטול. אמצעי זה לבדו מנע מ-D.C להפוך לעיר של גורדי שחקים. במקום זאת, המבקרים יכולים ליהנות מנוף עירוני שליו המציע שפע של שטחים ירוקים ונוף יוצא דופן של הארכיטקטורה ההיסטורית של העיר.

SWISS תציע הקיץ קו יומי בין ציריך לוושינגטון, באמצעות מטוס רחב הגוף A330. הטיסה תמריא מציריך בשעה 13:00 ותגיע לוושינגטון בשעה 16:20 (שעון מקומי), בעוד שהטיסה לציריך תמריא מבירת ארה״ב בשעה 20:45 ותנחת בשעה 10:50 בבוקר למחרת. הטיסה הראשונה תחל לפעול ב-28 במרץ.

וושינגטון. צילום: 123rfוושינגטון. צילום: 123rf

לצד וושינגטון, החברה השוויצרית תפעיל קו עונתי בין ציריך וטורנטו, קנדה. 

טורונטו שווה ביקור בכל עת של השנה עם קו הרקיע עוצר הנשימה שלה ושרשראות האיים הציוריות. העיר הגדולה ביותר בקנדה נמתחת בעיקר לשמים: טורונטו ידועה כניו יורק של קנדה מסיבה טובה. למרות שהעיר הזו שבמזרח קנדה היא מטרופולין אמיתי עם כמעט שלושה מיליון תושבים, כאן תמצאו שפע של הזדמנויות לפעילויות בנוף טבעי מרהיב.

SWISS תפעיל טיסות לעיר הזו באגם אונטריו חמש פעמים בשבוע החל מה-10 במאי 2024. הקו יפעל בימי שני ורביעי באמצעות A330. הטיסה תצא מציריך בשעה 09:55 בבוקר ותגיע לטורונטו בשעה 13:00.

 צילום: Shutterstock טורונטו צילום: Shutterstock טורונטו

לוח טיסות קיץ 2024 מציע מגוון רחב של יעדים חדשים. עם וושינגטון הבירה וטורונטו, יתווספו לרשת הנתיבים שני מטרופולינים חדשים ומלהיבים בצפון אמריקה. באסיה, בירת דרום קוריאה הפופולרית סיאול היא גולת הכותרת. כמו כן, החברה תשיק יעדים חדשים במזרח אירופה: קלוז'-נאפוקה וקושיצה. בנוסף, התדירויות של מספר יעדים לטווחים ארוכים וקצרים מציריך וז'נבה יגדלו.

נזכיר כי SWISS יחד עם חברות התעופה לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס היו בין חברות התעופה הראשונות שחידשו את טיסותיהן לישראל לאחר הפסקה בשל המלחמה ובלוח טיסות הקיץ תפעיל SWISS מטוס רחב גוף מת"א לציריך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: