אא

לראשונה: קו ישיר של SWISS לסיאול

חברת התעופה השווייצרית מקבוצת לופטהנזה תטוס לראשונה לבירת דרום קוריאה 3 פעמים בשבוע. לאחרונה הכריזה החברה גם על קווים חדשים לוושינגטון די.סי ולטורונטו

Swiss. צילום: Shutterstock Swiss. צילום: Shutterstock

מרחיבה את רשת הקווים: חברת SWISS הודיעה על טיסה ישירה, לראשונה בתולדותיה, בין ציריך לבין סיאול, בירת דרום קוריאה. הקו ייצא לדרך ב-7 במאי 2024. מדובר בעוד חלק בהתרחבות הקווים הבין-ישבתיים הארוכים של החברה השווייצרית, שהודיעה לאחרונה על פתיחת קווים נוספים לוושינגטון די. סי בארה"ב ולטורונטו שבקנדה.

הטיסות יופעלו במטוסי איירבוס A340. הטיסה לכיוון מזרח (LX122) תצא מציריך בשעה 13:40 בימי ראשון, שלישי ושישי ותנחת בסיאול בשעה 08:25 למחרת, לאחר טיסה של 11 שעות ו-45 דקות. לכיוון מערב (LX123) הטיסות ייצאו בימים שני, רביעי ושבת בשעה 09:55, ויגיעו לציריך בשעה 16:50.

מטרת הקו החדש היא הן תיירותיית, שכן דרום קוריאה נחשבת ליעד אטרקטיבי לתיירים מכל העולם, והן עסקית - דרום קוריאה היא בין שותפות הסחר הגדולות של שווייץ.

סיאול. יעד תיירותי ועסקי (צילום: SHUTTERSTOCK)סיאול. יעד תיירותי ועסקי (צילום: SHUTTERSTOCK)

הייקה בירלנבך, מנהלת המסחר הראשית של SWISS, אמרה כי "אנחנו שמחים להרחיב עוד יותר את הרשת שלנו, אליה נוסיף את סיאול האטרקטיבית בקיץ 2024. לבירת דרום קוריאה יש הרבה להציע לנוסעי פנאי ועסקים כאחד. השירות החדש בסיאול יעזור לנו לענות טוב יותר על צרכי הלקוחות לטיסות ישירות אל ומהערים המרכזיות בעולם". הטיסה פתוחה להזמנה במערכת ההזמנות של החברה.

בתוך כך, אתמול נודע על התקדמות משמעותית לקראת מיזוג חברת הדגל הדרום קוריאנית, קוריאן אייר, עם חברת התעופה אסיאנה.

אחרי אישור הרשות לסחר הוגן ביפן האמונה על המיזוג בין החברות, נותר עוד להמתין לקבלת האישור מרשות התחרות האירופית, אך אישור זה צפוי להתקבל לאחר האישור היפני והמיזוג צפוי לצאת לדרך כמתוכנן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSסיאולדרום קוריאה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: