אא

בואינג ואלסקה איירליינס נתבעות במיליארד דולר עקב תקרית הדלת במטוס 737 MAX 9

התביעה הוגשה ע"י שלושה נוסעים, שישבו במטוס באזור הדלת, שהתפרקה במהלך הטיסה, כשהטענות מתרכזות בעיקר בנושא "בעיות מערכתיות" אצל יצרנית המטוסים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

כמעט חודשיים לאחר התקרית של טיסת 1282 של אלסקה איירליינס, בואינג וחברת התעופה נתבעים ע"י שלושה נוסעים, שהיו במטוס ה-737 MAX 9, כשאיבד במהלך הטיסה את הדלת האחורית, בסכום עתק של מיליארד דולר.

נוסעים שישבו מאחורי הצעיר, העידו שחולצתו נשאבה מגוף המטוס כשהדלת עפה החוצה. למרות שבואינג ואלסקה התנצלו על התקרית, התובעים מקווים שהתביעה תמריץ את החברות לתת עדיפות לבטיחות.

הצעיר וחברתו ונוסע נוסף הגישו את התביעה בסך מיליארד דולר במחוז מולטנומה, אורגון, לפי ה"ניו יורק פוסט".

התביעה, שהוגשה בשם הנוסעים, טוענת שהטיסה מעולם לא הייתה צריכה לצאת לדרך והנתבעים התעלמו מסימני אזהרה ברורים. בעוד בואינג ואלסקה הבטיחו לתקן את בעיות ה-737 MAX, עורך הדין של התובעים אמר שהתביעה תדחוף את החברות להעמיד את הבטיחות בראש סדר העדיפויות.

כפי שפורסם זה מכבר, דיווחים ראשוניים של המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה בחודש שעבר קבעו שבציר הדלת, שנועד לשמור על הדלת במקומה, היו חסרים ברגים. יתר על כן, מינהל התעופה הפדרלי נתן לבואינג 90 ימים לפתח תוכנית מקיפה לטיפול בבעיות האיכות והבטיחות הכרוכות במשפחת מטוסי ה-737 MAX.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינגאלסקה איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: