אא

חברה חדשה העוסקת בעמדות טעינה לרכב חשמלי תיתן מענה לתרחיש העלטה

כלמוביל ושנפ מקימות חברה משותפת בתחום הטעינה החשמלית. העמדות ישמשו את כלל מותגי הרכב בישראל. הן מיועדות ללקוחות פרטיים ולארגונים, ואף יספקו פתרון למצבים של הפסקות חשמל ממושכות

צילום: יונדאי צילום: יונדאי

כלמוביל, שמייבאת לישראל את מותגי הרכב יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס, SMART ו–ORA, מודיעה על שיתוף פעולה עם החברה הציבורית שנפ להקמת חברה משותפת בתחום הטעינה החשמלית.

החברה שתוקם תוחזק בחלקים שווים ע"י חברת הבת אנרפוינט (Enerpoint), העוסקת בתחום האנרגיה הסולארית, ושנפ.

מימין לשמאל: אביב פפר מנכל אנרפוינט, יניב שיראזי מנכל כלמוביל, אורי רוזנשיין מנכל ובעלים שנפ, ערן רוזנשיין סמנכל תפעול שנפ. צילום: כלמובילמימין לשמאל: אביב פפר מנכל אנרפוינט, יניב שיראזי מנכל כלמוביל, אורי רוזנשיין מנכל ובעלים שנפ, ערן רוזנשיין סמנכל תפעול שנפ. צילום: כלמוביל

העמדות ישמשו את כלל מותגי הרכב בישראל. הן מיועדות גם עבור לקוחות פרטיים, וגם ארגונים, בנייני מגורים משותפים, ציי-רכב ומגדלי עסקים. בנוסף לעמדות הביתיות, יותקנו גם עמדות טעינה מהירות במקומות ציבוריים.

ומה לגבי "תרחיש העלטה" שכולנו חוששים ממנו? בעתיד יפתחו החברות פתרון להפסקות חשמל ממושכות, ויציעו עמדות טעינה אשר אינן תלויות ברשת החשמל - ובמקום זה משתמשות בטכנולוגיה הסולארית של אנרפוינט. פתרון זה יאפשר גם אגירה של החשמל הסולארי וגם ניהול שלו דרך אפליקציה. בנוסף לכך, הלקוחות יוכלו להשתמש בו גם לרשת החשמל הביתית. 

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

צילום: יונדאיצילום: יונדאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: