אא

הכאוס בגרמניה לא פוסק: צוותי האבטחה בשדה״ת פרנקפורט מצטרפים לשביתה, צפי לשיבושים וביטולים רבים

שיבושי הטיסות ברחבי גרמניה נמשכים, ולאחר שמוקדם יותר השבוע האיגוד המקצועי Verdi קרא שוב לצוותי הקרקע של לופטהנזה לשבות למשך של כ-3 ימים, כעת גם צוותי האבטחה בנמל התעופה הבינלאומי של פרנקפורט מצטרפים לשביתה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כאוס השביתות בגרמניה לא פוסק.

מוקדם יותר השבוע, קרא שוב האיגוד המקצועי Verdi לצוותי הקרקע של לופטהנזה לשבות למשך כ-3 ימים החל מהיום (רביעי, 6 במרץ). לופטהנזה מיהרו להגיב כי הינם מצפים לשיבושים משמעותיים בלבוח הטיסות של החברה, וקראה לנוסעים להתעדכן על מצב הטיסות באתר החברה.

כעת, נמל התעופה של פרנקפורט מוציא הודעה רשמית כי החל ממחר (חמישי, 7 במרץ) גם צוותי האבטחה בנמל התעופה הבינלאומי של פרנקפורט מצטרפים לשביתה, וכי השביתה תגרום לשיבושים גדולים וביטולי טיסות לאורך כל היום. 

בהודעה הרשמית של נמל התעופה, קראו לנוסעים להימנע מלהגיע לשדה התעופה ולהתעדכן עם חברת התעופה לקבל מידע לגבי סטטוס הטיסה.

נזכיר כי בעקבות ההודעה של לופטהנזה מוקדם יותר השבוע, הטיסות של החברה שמספרן LH686/7 ו-LH680/1 בקו ישראל-גרמניה בתאריכים 7-8 במרץ כבר בוטלו, וכעת קיים צפי לביטולים ושיבושים רבים מחר, כאשר ברקע יריד ה-ITB מתריע על שיבושים רבים שצפויים להשפיע על שירותי התחבורה בברלין. 

לא ברור מתי וכיצד ייפתר המשבר בגרמניה, כאשר כבר בתחילת פברואר התקיימה שביתה בנמלי התעופה הגדולים ברחבי גרמניה, שהובילה לביטולים של מאות טיסות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פרנקפורטשביתהלופטהנזהגרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: