אא

אל על וההסתדרות חתמו על שורת הסכמים קיבוציים חדשים בחברה

אל על חתמה על שורת הסכמים קיבוציים חדשים עם ההסתדרות, המסדירים מחדש תשלומים והטבות ומעגנים הסכמות בין הצדדים. יו"ר ההסתדרות: "השותפות בין כל העובדים במגזרים השונים, שעושים מעל ומעבר במיוחד כעת בימים של מלחמה, היא הרוח הישראלית והיא זו שמצעידה את אל-על קדימה״

צילום: יחצ ההסתדרות צילום: יחצ ההסתדרות

הסתדרות העובדים, הנהלת אל-על, הוועד הרוחבי והוועדים המגזריים חתמו היום (ה' 7.3.24) על שורת הסכמים קיבוציים בחברה, בראשם הסכם רוחבי חשוב ומשמעותי שמגדיר תשלומים וזכויות נוספות לעובדים ולעובדות. כמו כן, הוא מעגן שורה של הסכמות בין הצדדים בעניינים רוחביים, ביניהם: נושאי רווחה והטבות, לצד תשלומים נוספים שהופסקו בהסכם ההבראה בשנת 2020 עקב משבר הקורונה.

באל על מציינים כי ההסכמים, שנחתמו במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ומנכ"לית אל-על דינה בן-טל גננסיה, מגיעים לאחר מו"מ מורכב אשר עסק במציאת פתרונות לנושאים משמעותיים לכלל המגזרים בחברת התעופה.

בהמשך להסכם הקיבוצי הרוחבי, נחתמו שלושה הסכמים קיבוציים נוספים: הסכם לעובדי מגזר התחזוקה וההנדסה; הסכם לעובדי המגזר המנהלי, איגוד עובדי התחבורה והנהלת החברה; והסכם לאנשי צוות דיילי האוויר. כל הסכם מסדיר תשלומים נוספים לשנת 2023, לצד הסדר לשנתיים שלאחר מכן.

בנוסף לארבעת ההסכמים המוזכרים לעיל, במגזר אצ"א (ועד הטייסים) נחתמו שני הסכמים קיבוציים נוספים: הראשון מסדיר פשרה כספית מוסכמת לכל עובד זכאי במהלך תקופת הקורונה. ההסכם השני תפעולי בעיקרו, ונערכו בו שינויים בהסכמי העבודה הקיבוציים של הטייסים. בין הדגשים: קליטה ישירה של טייסים לצי בואינג 787, הסדרת סוגיות תפעוליות בהדרכת והכשרת טייסים, כמו גם פעילות הסימולטור.

צילום: יחצ ההסתדרותצילום: יחצ ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "השותפות בין כל העובדים במגזרים השונים, שעושים מעל ומעבר במיוחד כעת בימים של מלחמה, היא הרוח הישראלית והיא זו שמצעידה את אל-על קדימה. אני שמח על ההסכם הזה שמעניק להם את ביטחון וימשיך לשמור על איתנות החברה".

מנכ"לית אל-על, דינה בן-טל גננסיה: "אנחנו ממשיכים לפעול להגשמת היעדים שהצבנו לעצמנו, תוך שמירה על המשאב החשוב של החברה, אנשי אל-על, שבזכותם אנו יכולים לממש את חזוננו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלתעופההסתדרות העובדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: