אא

הסכם אל על: גמישות בשעות הטיסה של הטייסים וכרטיסי טיסה על בסיס מקום פנוי

באל על חתמו על הסכם עם כלל עובדי החברה. בשל המצב, הטייסים הסכימו על קיצור זמני הטיסה, העובדים יחזרו לקבל השתתפות בקייטנות ובלימודים של הילדים ויוחזרו 6 כרטיסי טיסה שנתיים בהנחה של 90%. כל הפרטים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כפי שפרסמנו, הסתדרות העובדים, הנהלת אל-על, הוועד הרוחבי והוועדים המגזריים חתמו אמש (ה' 7.3.24) על שורת הסכמים קיבוציים בחברה, בראשם הסכם רוחבי חשוב ומשמעותי שמגדיר תשלומים וזכויות נוספות לעובדים ולעובדות. כמו כן, הוא מעגן שורה של הסכמות בין הצדדים בעניינים רוחביים, ביניהם: נושאי רווחה והטבות, לצד תשלומים נוספים שהופסקו בהסכם ההבראה בשנת 2020 עקב משבר הקורונה.

באל על מציינים כי ההסכמים, שנחתמו במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ומנכ"לית אל-על דינה בן-טל גננסיה, מגיעים לאחר מו"מ מורכב אשר עסק במציאת פתרונות לנושאים משמעותיים לכלל המגזרים בחברת התעופה

עובדי החברה שיבחו את ההסכם, שמסדיר את העניינים מאז הקורונה בה נכנסו כולם תחת האלונקה.

העובדים יחזרו לקבל מענקים בהתאם לתוצאות הכספיות של החברה.

מאז הקורונה ביטלו לעובדים את קבלת כרטיסי הטיסה על בסיס מקום פנוי בהנחה של 90% מהכרטיס. כעת יוחזרו לעובדים 6 כרטיסי הטיסה השנתיים. כאשר את המס תגלם החברה.

כמו כן יחזרו עובדי אל על לקבל השתתפות בעלות הקייטנות של הילדים ולימודים שלהם.

בנוסף בחברה יחזרו לשלם לעובדים מענק ביגוד וכו'.

לאור המלחמה, לא מעט מטייסי החברה נמצאים בחוד החנית, כאשר הם מטיסים במילואים מטוסים, מסוקי קרב, ובזמן שיש להם בין לבין מתייצבים להטיס את מטוסי החברה. החברה עלתה מאוד בפעילות, בשל המצב, זאת לצד מחסור בטייסים, כעת הוסכם על גמישות בקיצור השהייה בין הטיסות מה שמביא לגמישות בשעות הטיסה, ויותר יעילות מבחינת החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלהסתדרות העובדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: