אא

גרמניה ויוון קרובות מתמיד: חברות התעופה Eurowings ו-AEGEAN חתמו על קודשייר דו-צדדי

חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה, שתחל להפעיל טיסות לראשונה מדיסלדורף לת"א כבר בשבוע הבא, חתמה על ההסכם בו יוכלו הנוסעים ליהנות ממגוון הולך וגדל של טיסות לאזורים הפופולריים ביותר של יוון

צילום: יח"צ לופטהנזה צילום: יח"צ לופטהנזה

חברות התעופה Eurowings ו-AEGEAN חתמו על הסכם שיתוף פעולה (קודשייר) דו-צדדי.

בשלב ראשון, AEGEAN תקצה את הקוד (A3) שלה לטיסות ישירות המופעלות על ידי Eurowings המקשרות את הרקליון (כרתים) וסלוניקי עם בסיסי Eurowings בגרמניה, אוסטריה וצ'כיה. Eurowings, לעומת זאת, תקצה את הקוד שלה לטיסות AEGEAN - המקשרת ישירות את אתונה וסלוניקי עם הבסיסים שלה בגרמניה ובצ'כיה. התוכנית של שתי חברות התעופה היא להרחיב בהדרגה את היצע הנתיבים המשותפים.

מנכ"ל חברת התעופה הגרמנית, Jens Bischof, אמר: "שיתוף הפעולה הוא חלק מאסטרטגיית הצמיחה האירופית שלנו ומחזק את מעמדנו כחברת התעופה הגדולה בגרמניה. במסורת של קבוצת לופטהנזה, אנו עומדים בגישה שיתופית המאפשרת למדינות באירופה להתקרב זו לזו. ההסכם מגיע בדיוק בזמן הנכון, מכיוון שאנו רושמים כעת את כמות ההזמנות הנכנסות הגדולה ביותר מזה ארבע שנים - אינדיקציה ברורה למידת העוצמה של השוק שיתפתח בקיץ 2024".

רולנד Jaggi, מנהל המסחר הראשי של AEGEAN הוסיף: "אנחנו מאוד מרוצים מהסכם שיתוף הפעולה (קודשייר) הזה, שכן הוא מרחיב עוד יותר את הרשת שלנו, מציע אפשרויות מגוונות עוד יותר ללקוחות שלנו ותומך במחויבות שלנו ליצור ערך באמצעות סינרגיות עם שותפים בולטים. שיתוף הפעולה הזה יוצר הזדמנויות חדשות לנוסעים שלנו וסולל את הדרך לצעד מוצלח נוסף לטובת שתי חברות התעופה ותעשיית התיירות היוונית".

מיקוד פאן-אירופי עם שותפים מהדרום
הסכם שיתוף הפעולה עם AEGEAN משלים את שיתוף הפעולה ש-Eurowings מטפחת עם חברת התעופה הצ'כית Smartwings מאז 2021 ומאפשר מספר גדל והולך של חיבורים ישירים מפראג עבור הלקוחות. Eurowings גם נכנסה לשותפות מכירה עם חברת התעופה הספרדית Volotea בשנת 2023. היא מציעה ללקוחות שתי חברות התעופה יותר מ-140 קישורים באתרי האינטרנט ובכך גישה למגוון גדול יותר משמעותית של אפשרויות נסיעה ברחבי אירופה.

EurowingsEurowings

נזכיר כי כפי שפרסמנו, Eurowings תפעיל לראשונה טיסות לישראל. הטיסה הראשונה מדיסלדורף לת"א תופעל בשבת הבאה, ה-16 במרץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: eurowingsAEGEANAegean Airlines

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: