אא

Emirates לא עוצרת וחותמת על הסכמים עם שתי חברות נוספות

חברת התעופה האמירתית חתמה על מזכר הבנות לקראת הסכם קוד שייר עם חברת התעופה הלאומית של איסלנד, זאת בנוסף להסכם שחתמה עם חברת GO7 - מומחית טכנולוגיות הנסיעות והכרטוס. כל הפרטים

Emirates. צילום: Shutterstock Emirates. צילום: Shutterstock

לאחר שחתמה על מזכר הבנות לקראת הסכם קוד שייר עם ITA Airways, חברת אמירייטס מעדכנת על שני הסכמים עסקיים חדשים עליהם חתמה בימים האחרונים.

ההסכם הראשון, הינו הסכם מזכר הבנות עם Icelandair - חברת התעופה הלאומית של איסלנד. 

ההסכם החדש יספק לנוסעי Emirates  הטסים לאירופה גישה נוחה לרייקיאוויק, נמל הבית של Icelandair. כמו כן, Icelandair תציב את הקוד שלה בטיסות המופעלות בין ביעדים שונים באירופה ובדובאי.

כחלק מההסכם, הלקוחות ייהנו מנסיעות בטיסה בכרטיס וצ'ק-אין אחד למגוון רחב של יעדים לאחר הפעלת ההסכם במלואו. 

לאחר קבלת האישורים הממשלתיים והרגולטוריים הדרושים, טיסות הקוד שייר יהיו זמינות ללקוחות.

בוגי נילס בוגסון, נשיא ומנכ"ל Icelandair: "אנו נרגשים להכריז על השותפות האסטרטגית שלנו עם Emirates, שתפתח הזדמנויות חדשות עבור לקוחותינו ברחבי המזרח התיכון ואסיה. Emirates תהפוך לשותפת הקוד שיתוף העולמית השביעית של Icelandair. נמשיך להרחיב את רשת חברות התעופה השותפות שלנו, תוך התמקדות בעבודה עם חברות תעופה המציעות שירות וקישוריות מעולים. אנו מקבלים בברכה את Emirates כשותפה ומצפים לעבוד איתם כדי להפוך את הנסיעות של הנוסעים שלנו לחלקות ומהנות".

Emirates ו-Icelandair. קרדיט: EmiratesEmirates ו-Icelandair. קרדיט: Emirates

ההסכם השני, הינו מזכר הבנות שחתמה Emirates עם מומחית טכנולוגיות הנסיעות והכרטוס - GO7. במסגרת ההסכם, GO7 תאפשר לחברת התעופה להציע כרטיסי טיסה משולבים עם כרטיסי רכבת ליעדים ברחבי העולם דרך הערוצים הישירים והעקיפים של Emirates.

פאר וינטר, מנהל ההפצה הראשי, GO7: אנו מחויבים לספק לחברות תעופה פתרונות טכנולוגיים חדשניים שנותנים להן יותר שליטה. אנו שמחים לחתום על מזכר הבנות עם Emirates, תוך התבססות על ההיסטוריה המצליחה שלנו יחד, כאשר Emirates כבר מציעה חיבורים דרך ה-GDS, כולל Rail & Fly דרך W2 של GO7. ההסכם החדש שלנו לוקח את זה רחוק יותר. שותפות זו תספק גישה להפצת חברות תעופה לEmirates, כך שתאפשר להן לחזק את ההיצע שלהן בערוצים הישירים. נוסעים יוכלו להשלים את מסעותיהם בצורה חלקה עם מספר חברות תעופה ומפעילי רכבת באמצעות כרטיס יחיד, תוך עקיפת ערוצי התעשייה המסורתיים.

עדנאן קאזים, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של Emirates: "שמחים להעמיק את השותפויות שלנו עם Icelandair ו-GO7. הרשתות והיכולות שלהם משלימות את הנוכחות האירופית שלנו, ומספקות מערך של חיבורים ללקוחות שלנו כדי לפשט את מסעותיהם. יחד, נפתח הזדמנויות חדשות לנסיעות, ואפשרויות נוספות עבור לקוחות המעוניינים לטייל ברחבי אירופה. אנו מאמינים שהשותפויות הללו יביאו יתרונות אמיתיים ללקוחות ולעסקים שלנו״.

Emirates ו-GO7. קרדיט: EmiratesEmirates ו-GO7. קרדיט: Emirates

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emiratesicelandairקוד שייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: