אא

נעים להכיר: רובוט השירות של נמל התעופה במינכן

הכירו את ג'יבס, דייל השירות החדש של נמל התעופה הבינלאומי של מינכן שיספק לכם מידע על נמל התעופה, וימכור לכם מזון ומשקאות. אה, והוא רובוט בגובה 110 ס"מ

רובוט נמל תעופה מינכן רובוט נמל תעופה מינכן

השירות בנמל התעופה של מינכן מצטייד בשחקן חיזוק מעניין. זהו JEEVES, רובוט המתנייד באופן עצמאי בנמל התעופה הבינלאומי של בירת מחוז בוואריה שבגרמניה.

הרובוט שנכנס לשירות כבר בימים האחרונים כפיילוט לקראת הפעלתו הרשמית, עוצב בתחילה על מנת לסייע בשירות בבתי מלון ובבתי חולים, אך עכשיו הוא עובר אדפטציה גם לנמל התעופה.

צילום: Munich Airportצילום: Munich Airport

 

בתפקידו החדש, "JEEVES" - שם המבוסס על דמות עוזר נאמן מהספרות הבריטית, אמור למכור ולהגיש משקאות וחטיפים, וכנהוג כיום ללא מזומן אלא רק באפליקציות התשלום ובכרטיסי אשראי.

הרובוט הקטנטן שגובהו 110 ס"מ "מטייל" בשלב זה במפלסים 4-5 בטרמינל 2 של נמל התעופה של מינכן. הוא עוצר כאשר נוסעים נעמדים לידו או עומדים בדרכו, אז הוא מבין כי עליו לספק את השירות.

הפיתוח, שיתוף פעולה בין הסטארט-אפ ROBOTISE וחברת LUFTHANSA צפוי בהמשך גם לדעת לספק מידע והתמצאות בנמל התעופה אך לא ברור האם יידע גם להסתנכרן בהמשך עם מועדי הטיסות ולהודיע לכם שהגיע הזמן לסיים את הקניות בדיוטי כי אחרת תאחרו לטיסה. 

צילום: Munich Airportצילום: Munich Airport

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רובוטיםרובוט ברמןמינכןנמל מינכןגרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: