אא

Latam Airlines מעדכנת: 13 נוסעים ואנשי צוות פונו לביה״ח כתוצאה מאיבוד גובה פתאומי של המטוס

חברת התעופה מעדכנת לגבי האירוע שהתרחש היום (ב׳) בטיסה של החברה מסידני לצ׳ילה שאיבדה גובה והובילה לפציעות של נוסעים. לפי החברה, מדובר ב״אירוע טכני״ שהוביל לפינוי של 10 נוסעים ו-3 אנשי צוות לביה״ח

צילום: 123rf צילום: 123rf

מטוס LATAM, דרימליינר 787-9 יצא מסידני הבוקר לכיוון אוקלנד בניו זילנד לביצוע עצירת ביניים קצרה לפני המשך הטיסה לסנטיאגו דה צ'ילה, היעד הסופי.

על פי הדיווחים, המטוס איבד גובה פתאומי כשנותרה כשעה לטיסה, וכתוצאה מכך 50 נוסעים ואנשי צוות היטלטלו בתא הנוסעים ונפצעו. המטוס המשיך לאוקלנד ושם ביצע נחיתה בטוחה.

עפ"י התקשורת המקומית, אחת הנוסעות העידה כי ״המטוס איבד גובה ומספר נוסעים ואנשי צוות עפו לתקרת המטוס".

תגובת Latam Airlines: 

״LATAM Airlines Group מדווחת כי לטיסה LA800, המפעילה היום את קו סידני - אוקלנד, היה אירוע טכני במהלך הטיסה שגרם לתנועה חזקה. המטוס נחת בנמל התעופה של אוקלנד בשעה 16:26 שעון מקומי כמתוכנן.

כתוצאה מהאירוע, 10 נוסעים ו-3 אנשי צוות קבינה נלקחו לבית החולים מידלמור לבדיקות רפואיות.

לאחר ביטול הטיסה, נקבעה טיסה חדשה (LA1130) ל-12 במרץ 2024, שתצא מאוקלנד בשעה 20:00 שעון מקומי, לכיוון סנטיאגו, צ'ילה. LATAM מספקת לנוסעים שנפגעו שירותי מזון ולינה עקב ביטול הטיסה.

LATAM מצטערת מאוד על כל אי נוחות ואי נוחות שמצב זה עלול לגרום לנוסעיה, וחוזרת על מחויבותה לבטיחות בראש סדר העדיפויות במסגרת הסטנדרטים התפעוליים שלה״.

נציין כי האירוע מתרחש כאשר ברקע חלו בשבוע האחרון שורת תקלות של מטוסי בואינג ואירבוס בטיסות יונייטד, שהובילו לפתיחת חקירה של רשות התעופה הפדרלית (FAA).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: LATAM787 דרימליינר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: