אא

תאילנד וישראל חוגגות 70 שנה ליחסים דיפלומטיים

בטקס חגיגי שהתקיים ביער בן שמן לציון, ננטעו 70 עצים לציון יחסי הידידות בין שני העמים. בטקס השתתפו שגרירת תאילנד בישראל, שר החלקאות ויו״ר קק״ל העולמית

צילום: רפי בן חקון צילום: רפי בן חקון

שגרירות תאילנד בישראל, בשיתוף קק"ל, ארגנה אתמול (ג׳) טקס חגיגי לציון 70 שנה של יחסים דיפלומטים בין ממלכת תאילנד ומדינת ישראל במלאת 70 שנה ליחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות.

הטקס התקיים ביער בן שמן בסמוך לפגודה התאילנדית שניתנה כמתנה ממלך תאילנד לציון חגיגות 50 שנה לישראל. במהלך הטקס ננטעו 70 עצים לציון 70 שנות יחסי הידידות בין שני העמים.

במהלך הטקס הגב' Pannabha Chandraramya, שגרירת תאילנד ומר אבי דיכטר, שר החקלאות ופיתוח הכפר בישראל, נשאו דברי ברכה בשם ממשלת תאילנד וישראל. שני הצדדים הביעו את שביעות רצונם מהיחסים הלבביים בין שתי המדינות וחזרו על התחייבויותיהם לקדם את שיתוף הפעולה בשנים הבאות.

כזכור, במהלך שנת 2023, נשבר שיא התיירים הישראליים בתאילנד עם למעלה מ-206 אלף מבקרים.

שגרירת תאילנד הביעה את הערכתה לכל המשתתפים על תפקידם בקידום הקשרים ארוכי השנים בין שתי המדינות והדגישה את המחויבות המשותפת של תאילנד וישראל לעתיד ירוק ובר קיימא יותר. בתוך כך, שר החקלאות הדגיש את התרומה המשמעותית של העובדים התאילנדים לחקלאות ולכלכלה הישראלית והביע תקווה ש-8 האזרחים התאילנדים המוחזקים בשבי בעזה ישוחררו בזמן הקרוב. הגב' יפעת עובדיה-לוסקי, יו"ר קק"ל העולמית, הדגישה את התקווה לחזרתם הבטוחה של האזרחים התאילנדים וכן הדגישה את משמעות טקס נטיעת העצים כסמל חי להעמקת הקשרים בין תאילנד לישראל.

"קשרי הידידות העמוקים, הסחר התרבותי הענף ושותפות הערכים מבוססים על רשת עוצמתית של מערכות יחסים בין ישראלים ותאילנדים. רשת זו רק הולכת  ומתעצמת בביקורינו הרבים בתאילנד ובעת שהותם של התאילנדים בישראל" מסר אימרי קלמן מנכ"ל טרנובה, המייצגת את משרד התיירות של תאילנד בישראל והוסיף, "עתה, יותר מאי פעם, עלינו להוקיר ולהכיר בערכם של קשרים אלה, להשקיע ולהעמיק בהם ולזהות את ההזדמנויות הרבות הטמונות ביחסים עם מדינות בנות בריתנו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: