אא

דירקטורית חדשה באל על: עו"ד איריס ציבולסקי חביליו

האסיפה הכללית של החברה אישרה אותה בקדנציה ראשונה, הרב יצחק לוי נבחר לקדנציה נוספת, בעוד רו"ח זינגר הודח .

צילום: נעם מנשה צילום: נעם מנשה

האסיפה הכללית של חברת אל על שהתכנסה אתמול (רביעי 14.3.24) הכריעה ובחרה שני דירקטורים חיצוניים לחברה, מבין שלושה מועמדים לתפקיד, לתקופת כהונה של שלוש שנים.

החברה החליטה למנות שני דירקטורים מתוך שלושת המועמדים : הרב יצחק לוי, לשעבר שר תיירות ותחבורה, שממשיך קדנציה נוספת, עו"ד איריס ציבולסקי חביליו לקדנציה ראשונה, מנגד רו"ח יצחק זינגר ששימש כדירקטור בחברה והגיש מועמדות לקדנציה נוספת, לא נבחר. 

עו"ד איריס ציבולסקי חביליו  משמשת כיועצת חיצונית למשרד עו"ד אגמון עם טולצ'ינסקי. בהתאם להצהרתה של ציבולסקי חביליו היא איננה שותפה במשרד אגמון ואינה זכאית לגמול מלא או חלקי בגין הכנסות משרד אגמון. מבדיקה שערכה החברה, נמצא כי היקף ההתקשרויות של החברה עם משרד אגמון הינו זניח ואנו מהותי הן לחברה והן למשרד אגמון מבחינה איכותית ו/או כמותית.

באל על ציינו לפני הבחירה כי ועדת הביקורת קבעה כי היקף ההתקשרויות בין החברה לבין משרד אגמון הינם בגדר קשרים עסקיים זניחים אשר אינם מקימים זיקה אסורה לגבי ציבולסקי חביליו. כמו כן, מציינים כי הקשרים העסקיים בין החברה למשרד אגמון לא יימשכו (מעבר לקשרים העסקיים הקיימים , נכון למועד זה), כל עוד  תמשיך ציבולסקי חביליו לשמש כיועצת חיצונית למשרד אגמון , אם האסיפה הכללית תאשר את המינוי שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: