בשל המלחמה: אל על ממשיכה לשלוט בשוק המטענים בנתב"ג
בהטסת המטען באמצעות מטוסי נוסעים החברה הטיסה בפברואר כ-83% מסך המטען, בשינוע באמצעות מטוסי מטען החברה הטיסה כ-10% מהטען. כל הנתונים
אל על ממשיכה לשלוט בשוק הטסת המטען ורושמת מספרים גבוהים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
המלחמה גרמה לירידה קלה בהטסת המטען. בפברואר נרשמה ירידה של 5.76% במטען המוטס, 27,178 טון לעומת 28,841 טון בפברואר 2023. בהטסה באמצעות מטוסי נוסעים, בשל ירידה חדה בפעילות החברות הזרות, נרשמה ירידה של 52.68% עם 6,510 טון לעומת 6,510 טון בפברואר אשתקד.
בהטסה באמצעות מטוסי מטען נרשמה עלייה של כ-37% עם 20,668 טון לעומת 15,082 טון בפברואר 2023.
במטוסי נוסעים, אל על ראשונה מעל כל שאר החברות עם 83.24% מסך המטען עם 5,419 טון. זינוק של כ-23% לעומת פברואר אשתקד בו הטיסה 4,406 טון.
במקום השני אייר פראנס, שהטיסה 5.80% מכלל המטען עם 378 טון לעומת 934 טון בפברואר אשתקד, ירידה של כ-59.50%. שלישית היינאן איירליינס עם 259 טון שמהווים 3.97% מהמטען המוטס באמצעות מטוסי נוסעים, לעומת 151 טון בפברואר 2023, עלייה של כ-71.50%.
בשינוע באמצעות מטוסי מטען: ק.א.ל ראשונה עם 6,509 טון שמהווים כ-31.50 מסך המטענים המוטסים לעומת 4,832 טון בפברואר אשתקד, עלייה של 34.70%.
שנייהEUROPEAN AIR TRANSPORT שהטיסה 2,418 טון המהווים כ-11.70% מהמטען המוטס, עלייה של כ-31% לעומת פברואר אשתקד.
שלישית SILK WAY WEST AIRLINS עם 2,124 טון המהווים כ-10.30% מהמטען, לעומת 891 טון בפברואר אשתקד, זינוק של כ-138.40% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
רביעית אל על עם 2,042 טון המהווים 9.88% מהמטען לעומת 41 טון בפברואר אשתקד.
וחמישית MNG CARGO AIRLINES עם 1,900 טון המהווים כ-9.20% מהמטען המוטס לעומת 1,521 טון בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-24.90%.