אא

זעקת אתר החרמון: "מאוכזבים מהיחס של המדינה, אטימות אינסופית"

אתר החרמון, שטח צבאי סגור, עומד שומם מתחילת החורף בעקבות המלחמה. לקראת עוד מערכת שלג שצפויה לפקוד את האתר, אומרים שם בכאב: "השקעות של מיליונים ירדו לטמיון, פיצוי כספי טרם הגיע לאתר שנסגר בצו אלוף". מנהל האתר לפספורטניוז: "אטימות אינסופית, לא קיימת פתיחות לשמוע את מצוקת אנשי הצפון"

אתר החרמון (צילום: אתר החרמון) אתר החרמון (צילום: אתר החרמון)

הזעקה של אנשי השלג. הנהלת אתר החרמון מפרסמת הבוקר מכתב פתוח בו מפורטת תמונת המצב בנוגע לאתר הנופש הצפוני והאהוב של המדינה. האתר עומד שומם מאז תחילת המלמה, שטח צבאי סגור בצו אלוף, בשל המלחמה בגזרה הצפונית.

"השקעות של מיליונים לפתיחת העונה ירדו לטמיון", כותבים אנשי הנהלת האתר. "בחלוף 162 ימים שהאתר סגור בצו אלוף, לא רואים את הסוף ופיצוי כספי טרם הגיע".

רפאל נוה, מנכ"ל אתר החרמון, אמר הבוקר לפספורטניוז: "התחושה שלנו מאוד קשה, הפסדים אדירים, חוסר התחשבות, ביורוקרטיה ואטימות אינסופית, לא קיימת פתיחות לשמוע את מצוקת אנשי הצפון, אנחנו במלחמה מול נסראללה ובמלחמה על עתידנו ופרנסתנו".

באתר גילו סבלנות עד כה. "התנדבו, אירחו, דאגו ליחידות צה"ל, סייעו בכל צורך, אך מוסדות המדינה מתעלמים מהעיניים של המדינה. אתר החרמון נסגר בצו אלוף פיקוד צפון כבר בשבת 7.10. מלבד חיילי צה"ל, אין פוקד את האתר".

עונת החורף שתסתיים בקרוב, אמור היתה להיות טובה מאוד עבור האתר הצפוני. השבוע צפויה אף מערכת שלג נוספת שיכולה היתה גם להאריך בשגרה את העונה באתר. "הנהלת האתר מאוכזבת מהיחס והטיפול באתר כעוגן תיירות כלכלי לצפון כולו שנפגע אנושות בעקבות המלחמה", אומרים אנשי החרמון.

"גם עובדי האתר שהוצאו לחל"ת, בקרוב יסיימו את מכסת הימים ומכיוון שאינם תושבי ישובים מפונים לא יזכו להארכת החל"ת. כ-300 עובדים שהיו אמורים לעבוד בחורף, נותרו חסרי פרנסה".

צילום: אתר החרמוןצילום: אתר החרמון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתר החרמוןהחרמון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: