אא

לקראת יורו 2024 בגרמניה: זינוק במחירי הטיסות. כמה תשלמו?

בגרמניה מתחילים להתכונן לנחיל התיירים שצפוי לפקוד את העיר לקראת משחקי יורו 2024 - אליפות אירופה בכדורגל. כמה תשלמו על טיסה מישראל בימי המשחקים, מתי תיאלצו להיפרד מיותר מאלף דולר ואיך תוכלו לחסוך?

שער ברנדנבורג מתקשט (צילום: VISITBERLIN) שער ברנדנבורג מתקשט (צילום: VISITBERLIN)

באי יריד התיירות ITB שנערך בתחילת החודש בברלין, לא יכולים היו להתעלם מהדגם הענק של גביע אירופה בכדורגל שניצב בכניסה למתחם היריד, ה-MESSE. לצד ציון 35 השנים לנפילת החומה, משחקי גביע אירופה בכדורגל, או כמו שאנחנו מכנים אותם משחקי היורו, הם האירוע התיירותי המשמעותי בגרמניה בשנה הנוכחית.

צפי התיירים שיפקדו את ברלין במהלך המשחקים עומד על 2 מיליון תיירים, מתוך 300 מיליון הצופים ברחבי העולם. ובהתאם, אליפות אירופה בכדורגל לשנת 2024, שתיערך בערים שונות בגרמניה בחודשים יוני ויולי הקרובים, מביאה עמה זינוק במחירי המלונות ודירות ה-AIRBNB בברלין (שתארח את הגמר) וגם זינוק במחירי הטיסות.

על כרטיסים למשחקים המרכזיים כמעט ואין מה לדבר, אבל גם מי שלא יפקוד את האצטדיון של ברלין יוכל ליהנות מהקרנות המוניות ואווירה חגיגית ברחובות – ובעיקר בשער ברנדנבורג שיעוצב כשער כדורגל ותחתיו יתקיימו הקרנות המוניות למאות אלפים שצפויים לפקוד את האזור בכל ערב של משחק.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

בדקנו כמה תשלמו על טיסות לברלין בימי המשחקים, ואיך אומרים? חשכו עינינו. טיסת אל על לסוף השבוע הראשון של המשחקים, בין 14 ל-18 ביוני, מצאנו ב-968$. בהמשך החודש, מצאנו טיסה קצת יותר זולה בין 24 ל-28 ביוני, במחיר 625$ הלוך ושוב עם אל על גם כן.

בין 14 ל-19 ביוני תשלמו בארקיע 713$, ובין 19 ל-26 ביוני תוכלו לרכוש כרטיס טיסה בארקיע במחיר דומה, 644$.

גמר היורו ייערך ב-14 ביולי (יום הבסטיליה, אגב) בברלין כאמור, ולמרות שעדיין לא ברור מי ישחקו, על כרטיס הטיסה היחיד שהצלחנו למצוא (גם כן, באל על) יגבו מכם 1,030$ לטיסת הלוך ושוב בין 11 ל-15 ביולי. למשחקי הגמר לא מצאנו כרטיסים בארקיע, בכלל.

מחוץ לברלין: מחירים אחרים

אבל לא כל המשחקים יתקיימו בברלין אלא רבים מהם ייערכו ביותר מעשר ערים שונות ברחבי המדינה, מה שמוזיל מאוד את מחירי כרטיסי הטיסה. כך למשל, למשחק שיתקיים בין נבחרות אלבניה לספרד ב-24 ביוני בדיסלדורף, תוכלו להגיע בטיסה ישירה עם EUROWINGS, שתעלה לכם 300$ בלבד לטיסת הלוך ושוב

למשחק שייערך ב-20 ביוני במינכן, תוכלו להגיע עם לופטהנזה במחיר גבוה במיוחד של 824$. למשחק שייערך בעיר ב-25 ביוני, גם כן הטיסות יקרות. תוכלו להגיע עם אל על ב-615$ או עם לופטהנזה ב-753$ למספר ימים סביב המשחקים.

המארחת גרמניה תשחק ב-23 ביוני נגד שווייץ בפרנקפורט. למספר ימים סביב המשחק תוכלו לטוס עם אל על במחיר מעט נמוך יותר, כ-600$ לטיסת הלוך ושוב. המחירים עם לופטהנזה לפרנקפורט מרקיעי שחקים ועומדים על יותר מאלף דולר לכרטיס.

אז איך בכל זאת אפשר לחסוך?

כרגיל, עם קונקשן. רק שהפעם החיסכון משמעותי הרבה יותר. בחברות התעופה ההולנדית והיוונית, KLM ו-AEGEAN, מצאנו כרטיסים לתאריכי המשחקים שהזכרנו כאן במחירים שלפעמים מגיעים לפחות מ-50% (כולל כרטיסים ב-KLM ב-390$ לתאריכי הגמר!) רק קחו בחשבון שבחלק מהטיסות הקונקשנים בין אמסטרדם או אתונה לבין הערים בהן מתקיימים המשחקים ארוכים מאוד.

בהשוואה למחירים האסטרונומיים של טיסות ישירות בימי המשחקים, שווה לשקול בחיוב דווקא המתנה ממושכת באחת מהערים, מחיר קטן לספוג מול יותר מ-3,500 שקלים להוצאה על כרטיס טיסה לברלין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברליןגרמניהיורו 2024

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: