אא

אד שירן בקפריסין: כל הפרטים והמחירים

כוכב העל הבריטי מגיע לשתי הופעות באי השכן ואנחנו מסדרים לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מחירי הטיסות, המלונות וההופעות. באיזו משתי ההופעות החופשה תצא לכם זולה יותר?

אד שירן אד שירן

אחד הכוכבים הגדולים בעולם בימינו מגיע לשתי הופעות. אמנם לא בתל אביב, אבל בלרנקה השכנה, ולכם יש הזדמנות מצוינת לסגור חופשה עם הופעה - ואפילו לא מאוד ביוקר.

נתחיל ממחירי הכרטיסים להופעות של שירן. ההופעות יתקיימו ב-7 וב-8 בספטמבר במרינה של לרנקה. אמנם זמן רב לפני ראש השנה וחגי תשרי, אך בימי שבת וראשון שיאפשרו לכם קפיצה לסוף שבוע בקפריסין.

כריטסי העמידה יעלו לכם 115€ לכרטיס, במרפסת הצפייה תשלמו כבר 145€ ובקדמת הבמה (סוג של גולדן רינג) תשלמו 180€. הכרטיסים ל-7 בספטמבר מוגדרים באתר טיקטמאסטר כ"מוגבלים" כלומר נותר מספר מצומצם של כרטיסים לשבת. להופעה בראשון 8 בספטמבר נותר מספר מכובד של כרטיסים.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

ומה באשר לטיסה? טיסה ללרנקה עם סייפרוס איירווייז תעלה לכם 257€ בין 6 ל-9 בספטמבר, באותם תאריכים תשלמו 328€ עם ארקיע או 350€ עם TUS. אם תכוונו להופעה של 8 בספטמבר תוכלו לטוס בזול יותר: 200€ תשלמו עם TUS או 222€ עם ארקיע.

גם מלון צריך, לא? אז בין 6 ל-9 בספטמבר, מלון לזוג בלרנקה בדרגת 4 כוכבים יעלה לכם כ-350€-450€. אם תגיעו להופעה של 8 בספטמבר ותיקחו חדר בין 7 ל-10 בספטמבר תשלמו מחיר דומה, או בממוצע - 400 אירו.

השורה התחתונה

לסיכום, להלן המחירים הממוצעים לחופשה + הופעה של אד שירן בלרנקה: אם תגיעו להופעה הראשונה, תשלמו בממוצע 140€ להופעה + 300€ לטיסה + 400€ למלון, או בסך הכל כ-840€ לכל סוף השבוע, כולל הכרטיסים להופעה.

אם תגיעו להופעה ביום ראשון 8.9 תשלמו בממוצע על הכרטיסים מחיר זהה (140€) ובנוסף 250€ בממוצע לכרטיס טיסה וגם סכום דומה של 400€ למלון, כך שתחסכו בסך הכל 50€, כלומר 790€ בסך הכל לסוף שבוע + מלון + הופעה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןלרנקההופעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: