אא

עם קווים חדשים וצי מעובה: איזי ג׳ט משיקה בסיס תשיעי בבריטניה

חברת הלואו קוסט הבריטית שתחדש את הפעילות בישראל בהמשך החודש, פותחת בסיס חדש בעיר בירמינגהם שיהיה התשיעי שלה בבריטניה, ממנו תפעיל 16 קווים חדשים ברחבי הגלובוס. כל הפרטים

איזי ג'ט. צילום: Shutterstock איזי ג'ט. צילום: Shutterstock

כשלושה חודשים לאחר שהצהירה על כוונותיה, עכשיו זה רשמי: איזי ג'ט השיקה אתמול (ב׳, 18 במרץ) את בסיסה החדש בנמל התעופה של בירמינגהם (בריטניה).

הבסיס החדש יהיה התשיעי של חברת התעופה בבריטניה.

החברה תעבה את צי המטוסים שלה עם ארבעה מטוסים חדשים שיצטרפו לבירמינגהם ותציע בסך הכל מעל ל-57 מיליון מושבים לבריטניה וממנה במהלך השנה, עלייה של 10% בהשוואה לשנה שעברה.

למעשה, בנוסף ל-13 הקווים שחברת התעופה כבר הפעילה מברמינגהם, איזי ג'ט תציע כעת ללקוחות במידלנד טיסות ב-29 קווים ברחבי בריטניה, אירופה וצפון אפריקה, שהתבררו כמבוקשים בקרב נוסעי פנאי ועסקים שטסים מהעיר השנייה בגודלה בבריטניה. החברה תטוס מבירמינגהם לערים מרכזיות באירופה וביניהן: אמסטרדם, פריז וברלין.

נמל התעופה בירמינגהם. צילום: Shutterstock נמל התעופה בירמינגהם. צילום: Shutterstock

טיסות לאנטליה וברצלונה ייפעלו כל השנה פעמיים בשבוע ושלוש פעמים בשבוע, בהתאמה. קווים חדשים לאליקנטה וטנריף יתחילו ב-19 במרץ, ויפעלו פעמיים בשבוע בכל ימות השנה. לאחר מכן, ייחל קו חדש ללרנקה החל מה-20 במרץ, אשר יפעל פעמיים בשבוע במהלך הקיץ. גם במלאגה ובאנפידה החברה תפעל, החל מה-21 במרץ בתדירות של פעמיים בשבוע למשך כל השנה.

טיסות חדשות מברמינגהם לברלין יושקו ב-1 באפריל, ויפעלו פעמיים בשבוע בכל ימות השנה. לאחר מכן, השירות החדש של חברת התעופה לאתר הנופש המצרי הפופולרי שארם א-שייח' יפעל פעם בשבוע בכל ימות השנה החל מה-2 באפריל.​

טיסת פנים חדשה לג'רזי תושק אף היא ב-2 באפריל, ותפעל פעמיים בשבוע בכל ימות השנה וב-3 באפריל יתחיל לפעול קו קיץ חדש להרקליון פעם בשבוע.

מה-4 באפריל, יפעל קו חדש לדלמן פעמיים בשבוע במהלך הקיץ ופוארטוונטורה שיפעל פעם בשבוע בכל ימות השנה.

בהמשך החודש, יושק קו חדש לגמרי לרודוס ב-23 באפריל, ויפעל אחת לשבוע במהלך הקיץ. אחריו, יפעל קו קיץ חדש לקורפו שיחל ב-1 במאי פעמיים בשבוע וכן גם לקוס שיחל ב-3.

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט: "נרגשים לפתוח את הבסיס החדש שלנו בבירמינגהם ולספק יותר מבחר, תחרות וקישוריות, וכמובן גם לספק יותר מ-1200 משרות באזור. בסיס זה מאפשר לנו לנצל את ההזדמנות של הביקוש החזק הקיים הן לנסיעות פנאי והן לנסיעות עסקים, וכן להגדיל עוד יותר את חלקנו בשוק החבילות לחופשות. אנחנו רואים הרבה פוטנציאל לא מנוצל בנמל התעופה המספק הזדמנות לצמוח עוד בשנים הבאות״.

לפני מספר ימים, פירסמנו בפספורטניוז כי איזי ג׳ט צפויה לחזור להפעיל טיסות לישראל וממנה החל מה-25 במרץ למגוון יעדים אירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טEASYJET

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: