אא

עם כחצי מיליון משתמשים: הכירו את מערכת ניהול הנסיעות של קומביטס, או בשמה החדש - Tripex

הצורך לניהול חכם ויעיל של נסיעות עסקיות נובע מחברות ההייטק עצמן, והפתרון החכם הזה יכול לחסוך להן כ-20% בכל נסיעה. מהשוק הישראלי, דרך הפיליפיני והקוריאני, ועד לעולם כולו, המסע של טרפיקס להשתלט על שוק הנסיעות החכמות בעיצומו | בשיתוף Tripex

תחום הנסיעות העסקיות צומח בשוק האסייתי. צילום: shutterstock תחום הנסיעות העסקיות צומח בשוק האסייתי. צילום: shutterstock

נסיעות עסקיות מסמלות את הגדילה של הארגון והצמיחה המקצועית שלו, אך במקביל להתפתחות המבורכת הן גם טומנות בחיקן קשיים. האתגר הגדול ביותר הוא לתכנן  נסיעות עסקיות באופן שישתלם כלכלית, הן מבחינת התקציב המוקדש לנסיעה והן מבחינת הזמן שנדרש כדי לארגן אותה. 

כאן נכנסת לתמונה חברת קומביטס Combtas, בשמה החדש טריפקס (Tripex), שפיתחה את הפתרון האולטימטיבי לבעיה - מערכת TAS, המאפשרת לחברות ההייטק והחברות המובילות במשק לנהל את נסיעותיהן בצורה חכמה ומדויקת. בעזרת כלים דיגיטליים מתקדמים, ניהול הנסיעות נעשה קל ויעיל יותר, ובמסגרת התקציב שמציבה לעצמה כל חברה. 

אבי קרודו, מנכל ומייסד חברת Tripex. צילום: Tripexאבי קרודו, מנכל ומייסד חברת Tripex. צילום: Tripex

מענה לצורך אקוטי
טריפקס היא חלוצה בתחום הנסיעות החכמות. החברה, שהוקמה בארץ לפני יותר מ-15 שנים, נקראה בעבר ComBtas. לאורך שנות פעילותה היא אספה לחיקה לקוחות מובילים במשק הישראלי, כמו אל-על, מובילאיי, אלביט מערכות, מאנדיי, שטראוס, NSO, תנובה, Playtika ועוד. ההצלחה הגדולה הזו הביאה את טרפיקס למצב בו היא שולטת כיום ביותר מ-80% מהשוק העסקי בארץ. 

"סעיף הנסיעות העסקיות נחשב להוצאה כבדה לכל ארגון או חברה שפעילותם מושתתת על נסיעות מרובות לחו"ל", מסביר אבי קרודו, מנכ"ל חברת טריפקס. "טריפקס מציעה פתרון מתקדם שמאפשר לחברות לנהל את נסיעותיהן בצורה יעילה ומשתלמת, מאפשרת להן לקבוע מראש את גובה ההוצאות ולקבוע מגוון של התניות והגבלות תקציביות".

מערכת ניהול הנסיעות TAS, מבית Tripex. צילום: Tripexמערכת ניהול הנסיעות TAS, מבית Tripex. צילום: Tripex

ולא רק בישראל
למעלה מ-1,270 חברות משתמשות בפתרונות החכמים של חברת טריפקס ב-63 מדינות ברחבי העולם. לאחרונה החברה חצתה את רף חצי מיליון המשתמשים במערכותיה, ועם כמיליון מסעות עסקיים בשנה - היא מייצרת זרימת מחזור עצומה של כ-1.2 מיליארד דולר. ולמקרה שתהיתם, הנסיעות העסקיות האלו חוסכות הרבה מאוד כסף לארגונים שמשתמשים בשירות - כ-20% בממוצע, לעומת ארגון הנסיעה באמצעים אחרים. 

לפי נתוני נתוני חברת הסקרים GBTA, תחום הנסיעות העסקיות צפוי להגיע למחזור של טריליון דולר בשנת 2030. עיקר ההתרחבות היא בשוק האסייתי, ובו טרפיקס מתמקדת בראש ובראשונה. 

ההתרחבות לשוק האסיאתי מתבצעת במהירות: תחילה נכבש השוק הפיליפיני, והיעד הבא הוא השוק הדרום קוריאני. בעוד מרכז הפעילות של טריפקס ממוקם בישראל, היא ממשיכה להיות חברה מובילה בתחום הנסיעות העסקיות המספקת פתרונות יעילים ומתקדמים ללקוחותיה ברחבי העולם.

ומה עוד בתוכניות? להמשיך לשבור שיאים ולהביא לשוק פתרונות מתקדמים, שיקלו על החיים של עסקים והעובדים שלהם. 

לפני הנסיעה העסקית הבאה שלכם, בקרו ב-www.tripex.io ושנו את האופן בו אתם טסים

מערכת ניהול הנסיעות TAS Online, מבית Tripex. צילום: Tripexמערכת ניהול הנסיעות TAS Online, מבית Tripex. צילום: Tripex

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומיתעופהתיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: