אא

Virgin Atlantic ו-Kenya Airways חתמו על הסכם קוד שייר

ההסכם יאפשר ללקוחות חברת התעופה הבריטית גישה טובה יותר לניירובי וליעדים נוספים במזרח אפריקה. בנוסף, יעניק ללקוחות Kenya Airways קישוריות נוחה דרך לונדון ליעדים יוקרתיים של וירג'ין בקריביים

Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock

חברות התעופה Virgin Atlantic ו-Kenya Airways חתמו על הסכם קוד שייר (Codeshare), שיספק ללקוחות גישה טובה יותר לניירובי וליעדים נוספים במזרח אפריקה. 

השלב הראשון של ההסכם יאפשר ללקוחות המזמינים טיסות דרך Virgin Atlantic לרכוש דרכם ישירות כרטיסים לטיסות Kenya Airways משדה״ת הית'רו לניירובי. המהלך יאפשר לנוסעי Kenya Airways חיבורים נוחים דרך שדה״ת לונדון הית'רו למספר יעדים יוקרתיים של וירג'ין בקריביים, כולל ברבדוס, איי בהאמה, גרנדה וסנט וינסנט והגרנדינים.

לחברי מועדון הזהב והכסף של Virgin Atlantic, ולחברי Asante Rewards Platinum והזהב של Kenya Airways יתאפשר ניצול שירותי SkyPriority בלונדון הית'רו ובנמל התעופה הבינלאומי ג'ומו קניאטה, כולל עדיפות בצ'ק אין, בשליחת הכבודה ובעלייה למטוס.

ההסכם שנחתם מאפשר גם לחברי המועדונים להגיע לבונוסים מהר יותר, עם הזדמנויות לצבור נקודות של Virgin Atlantic ונקודות בכל טיסות הקוד שייר עם Kenya Airways.

ג'והא ג'רווינן, מנהל המסחר הראשי של Virgin Atlantic: "אנו שמחים להשיק את השותפות שלנו עם Kenya Airways. כחברים בברית SkyTeam, אנו יודעים שהלקוחות שלנו ייהנו מחוויית נסיעה חלקה, עם יותר הזדמנויות לחברי ה-Skypriority שלנו להרוויח הטבות רבות. אנחנו מחויבים לשפר את הקישוריות וכחברת התעופה היחידה בבריטניה שמשתפת קוד בנתיב הית'רו לניירובי, נספק יותר מבחר וגמישות ללקוחות שמזמינים עם וירג'ין אטלנטיק".

ג'וליוס תאיירו, סמנכ"ל מסחרי ולקוחות של קניה איירווייס: "נרגשים לצאת לשותפות הזו עם וירג'ין אטלנטיק ושואפים להעשיר את חווית הטיול עבור הלקוחות המוערכים שלנו, להציע להם מבחר גדול יותר, נוחות וקישוריות ליעדים מרכזיים בעולם. הגישה לקניה מבריטניה נגישה כעת יותר מאי פעם.״

כזכור, חברת התעופה Virgin Atlantic עדכנה בחודש שעבר כי בכוונתה לחדש את טיסותיה בקו תל-אביב-לונדון רק ב-5 לספטמבר 2024. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Virgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: