אא

ממן: חשש כי קאל תיבחר בעתיד לקבל את כל השירותים ממסוף המטענים סוויספורט

בחברה מביעים חשש מהתלות בקאל בפעילות מסוף המטענים בנתב״ג, כאשר ב-2023 כ-50% מהמטענים שטופלו במסוף המטענים של ממן, הם של אל על וקאל. כמו כן, העובדה כי קאל הינה בעלת מניות בסוויספורט מגבירה את החשש בממן

אילוסטרציה. צילום: Shutterstock אילוסטרציה. צילום: Shutterstock

דאגה בחברת ממן מפעילות מסוף המטענים שהחברה מפעילה בנתב"ג ומהתלות שיש בנושא מקאל.

חלקה של קאל מסך המטענים שטופלו במסוף המטענים עומד על 21.1% בשנת 2023, זאת לעומת 20.1% ב-2022  ו-25.17% ב-2021.

סך הכל החברה הטיסה בשנה החולפת 40,482 טון, לעומת 44,934 טון ב-2022 ו-51,835 טון ב-2021 .

החברה מציינת בדוח השנתי שלה: "להערכת החברה, לתחום פעילות מסוף המטענים תלות בקאל, שכן אובדנה כלקוח עלול להשפיע באופן מהותי לרעה על תחום פעילות מסוף המטענים. אובדנה של קאל כלקוח עשוי לגרום, מעבר לאבדן הכנסות הישירות ממנה, גם לאובדן לקוחות קצה, סוכנים וחברות שילוח העושים שימוש בשירותיה של קאל. קאל נמנית על קבוצת בעלי המניות בסוויספורט ישראל ועובדה זו מגבירה את החשש כי קאל תבחר בעתיד לקבל את כל השירותים ממסוף המטענים סוויספורט ישראל ולא ממסוף המטענים של החברה".

חלקה של חברת אל על מסך המטענים שטופלו במסוף המטענים של ממן עומד על 29.2% ב-2023 לעומת 25.5% ב-2022 ו-28.08% ב-2021.

סך הכל אל על הטיסה 56,015 טון, לעומת 57,013 טון ב-2022 ו-57,832 טון ב-2021.

סך הכל ממן טיפלה במסוף המטענים שלה ב-191,656 טון ב-2023, לעומת 223,258 טון ב-2022 ו-205,991 טון ב-2021.

נזכיר כי אמש פרסמנו כי ממן סיכמה את שנת 2023 עם רווח נקי של 59.280 מיליון שקל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממןקאל מטעניםנתב״ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: