אא

צפון אירופה על המפה: הקווים החדשים של אייר בלטיק

הקיץ עוד לא הגיע, אבל חברת התעופה הלטבית כבר מתכננת שלושה קווים חדשים לחורף הבא: מריגה למדירה בפורטוגל, מוילנה לאוסלו בירת נורבגיה ומטאלין בירת אסטוניה לאחד מאזורי הנופש היפים בצפון אירופה. כל הפרטים והמועדים. מנכ"ל החברה: "מחויבים לשפר את הקישוריות באזור"

קיטילה, פינלנד (צילום: SHUTTERSTOCK) קיטילה, פינלנד (צילום: SHUTTERSTOCK)

אייר בלטיק מתחדשת. חברת התעופה הלטבית פותחת שלושה קווים חדשים בין יעדים שונים, לאו דווקא מלטביה, ליעדי נופש חורפיים פופולריים. ההזמנות לכלל היעדים החדשים כבר נפתחו באתר החברה.

היעדים החדשים הם ריגה בירת לטביה - מדירה בפורטוגל. קו זה יחל לפעול ב-28 באוקטובר בתדירות של שלוש טיסות שבועיות. מחיר הטיסות ההתחלתי עומד על החל מ-199€ לכיוון במחלקת התיירים או 429€ במחלקת העסקים.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

קו נוסף שייפתח ב-29 באוקטובר הוא מווילנה בירת ליטא לאוסלו בירת נורבגיה, בתדירות של שתי טיסות שבועיות. המחיר ההתחלתי במחלקת התיירים עומד על 45€ ובמחלקת העסקים על 219€ לכיוון.

הקו השלישי והמעניין שייפתח בעונת חורף 2024-2025 יהיה בין טאלין, בירת אסטוניה, לאחד מאזורי הנופש היפים בצפון אירופה – קיטילה שבפינלנד. מחיר טיסה במחלקת התיירים יחל ב-89€ לכיוון או 299€ במחלקת העסקים.

הגדלת תדירויות

בנוסף ליעדים החדשים, אייר בלטיק מתכננת להגדיל את תדירות הטיסות בקווים מריגה לשטוקהולם, פראג, טמפרה ועוד, כמו גם מטאלין לאמסטרדם, קופנהגן, גראן קנריה ומווילנה לאמסטרדם, פריז, ברלין ועוד. החברה תמשיך להפעיל חלק מהנתיבים העונתיים שלה במהלך עונת החורף, לרבות ריגה-לובליאנה, ריגה-באקו, טאלין-מלטה, וילנה-ליסבון ווילנה-המבורג. בסך הכל מפעילה החברה נכון להיום 130 קווים.

"כאשר אנחנו מתכוננים לעונה הקרובה, אנחנו בוחנים כל הזמן את השוק ומחויבים לשפר עוד יותר את הקישוריות באזור. בשנת 2024 נפעיל מספר שיא של קווים מבסיסי הבית שלנו, יותר מאי פעם, ונשפר את הקישוריות הגלובלית, שתאפשר לנוסעים מגוון רחב של אפשרויות נסיעה", אמר מרטין גאוס, נשיא ומנכ"ל אייר בלטיק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקריגהלטביהאסטוניהפינלנדפורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: