אא

הסדר פשרה בתביעה נגד מלונות בראון: זה גובה ההנחה שתקבלו

במסגרת הסדר פשרה שהושג בתביעה ייצוגית נגד רשת מלונות בראון, הרשומים בתפוצת המייל של הרשת יקבלו 20% הנחה על ארוחת בוקר (ללא תלות בשהות במלון) או 5% על הזמנה עתידית. כל הפרטים

בראון מחנה יהודה (צילום: מקס קובלסקי) בראון מחנה יהודה (צילום: מקס קובלסקי)

רשת מלונות בראון הגיעה להסדר פשרה בתביעה ייצוגית ותעניק הטבה ללקוחותיה. במרכז התביעה שהוגשה על ידי ראובן מילמן באמצעות עו"ד אילן קלינצקי, משלוח חומר פרסומי שלא בכפוף ל"חוק התקשורת" (1982).

על פי כתב התביעה, בשישה מקרים שונים נשלחו דברי פרסום מטעם רשת מלונות בראון בהם לא נכתב כי מדובר בפרסומת. כמו כן טען התובע כי הפרסומים הגיעו אליו לאחר שהזמין חדר במלון של הרשת באתר BOOKING.COM, אך מעולם לא נתן הסכמתו למשלוח דברי פרסום מטעם רשת המלונות, דבר המנוגד לחוק הגנת הצרכן.

לאחר דין ודברים והגעה להסכם פשרה, שופטת בית משפט השלום בבת ים, רונית אופיר, פסקה כי התביעה תסולק לאחר תשלום שכר טרחה וגמול סמלי. בנוסף, פסקה השופטת כי רשת המלונות תעניק הטבה ללקוחות הרשומים ברשימת התפוצה שלה, אחת מבין השתיים:

הנחה של 20% על ארוחת בוקר באחד מהמלונות של הרשת בהם מוגשת ארוחת בוקר, ללא תלות בשהייה במלון (למעט פוליהאוס). או לחליפין הטבה חד פעמית לכל לקוח בגובה 5% על לינה במלונות הרשת. אין כפל מבצעים.

בהודעה שקיבלו הרשומים בתפוצת הדואר האלקטרוני של רשת מלונות בראון נכתב הבוקר (חמישי 21.3.24) דבר הסדר הפשרה ופורטו ההטבות שתוקפן עד 20.9.24, כלומר לחצי השנה הקרובה.

את ההטבות ניתן לממש באתר רשת מלונות בראון או במרכז ההזמנות הטלפוני של הרשת. כל אחד מהרשומים בתפוצת המייל של רשת המלונות קיבל קוד הטבה באמצעותו ניתן לממשה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות בראוןרשת מלונות בראוןבראוןתביעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: