אא

תכנים של Apple TV ו-Wifi לכולם: מתיחת פנים למערכת של American Airlines

חברת התעופה הגדולה בארצות הברית מעדכנת את מערכת האינטרנט והבידור שלה עם תכנים חדשים, שיתוף פעולה עם Apple TV ואינטרנט בחינם לכולם. איפה הקאץ'?

צילום: AMERICAN AIRLINES צילום: AMERICAN AIRLINES

אמריקן איירליינס משדרגת את ה-Wi-Fi בטיסות. חברי מועדון הלקוחות AAdvantage יוכלו מעתה להשתמש במיילים שצברו כדי להתחבר לאינטרנט מהיר וחופשי.

כלל הלקוחות יוכלו להתחבר ל-Wi-Fi אף הם, אך מי שלא ישלמו יקבלו על הדרך גם שלל פרסומות, בדרך ל-1,500 התכנים המוצעים במערכת האינטרנט של החברה ומתעדכנים באופן קבוע.

עד עונת הקיץ, כלל המטוסים צרי הגוף של החברה המשמשים בעיקר לטיסות פנים בארה"ב יצוידו במערכת Viasat המאפשרת את השירות החדש.

בתוך כך פורטל האינטרנט במטוסי אמריקן איירליינס ישודרג ויעוצב מחדש באופן אסתטי וקל לניווט.

בין התכנים המובילים שמתעדכנים כל העת (כ-200 תכנים חדשים מדי חודש) ניתן למצוא במטוסי אמריקן את הסרטים המועמדים לזכייה בפרסים החשובים של השנה בתעשיית הקולנוע, ערוץ סיפורי נשים הכולל תכנים של שחקניות מובילות, במאיות ועד סופרות וזמרות וגם ערוץ Paramount Scares הכולל סרטי אימה ומפחידים שנאספו

עוד תכנים חדשים באמריקן איירליינס הם ערוץ מיוחד לתינוקות, ערוץ מדיטציה, Center Stage - ערוץ מוזיקלי הכולל גם ראיונות עם אמנים שונים, והחידוש האחרון - תכני Apple TV+. לקוחות אמריקן איירליינס יוכלו גם להירשם ולקבל מנוי ל-Apple TV לחודשיים בחינם כדי להמשיך ולצפות בתכנים המקוריים של אפל שמצאו בטיסה, גם אחרי שינחתו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: AMERICAN AIRLINESאמריקן איירליינסמערכת בידור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: