אא

חברת התעופה שמחלקת 270 טון שוקולד בשנה

החברה השווייצרית SWISS מחדשת את חוזה השוקולד עם היצרנית הקבועה לשלוש שנים נוספות וחושפת: כמה שוקולדים חולקו לנוסעים ב-2023?

שוקולד SWISS (צילום: SWISS) שוקולד SWISS (צילום: SWISS)

מתוק להם. חברת התעופה השווייצרית SWISS מאריכה את שיתוף הפעולה עם יצרנית המזון השוויצרית Delica ומותג השוקולד Frey לשלוש שנים נוספות, מתחילת אפריל 2024.

המפעל מייצר עבור החברה את ה"SWISS Schöggeli", השוקולדים המפורסמים בטיסות חברת התעופה השווייצרית כבר מאז 2015. השוקולדים ניתנים בחינם לכלל נוסעי החברה בכל טיסה לקראת הנחיתה.

שיתוף הפעולה בין חברת התעופה ליצרנית השוקולד החל ב-2015. בנוסף לשוקולד החלב הקבוע בטיסות, מדי פעם מיוצרות גם מהדורות עונתיות מיוחדות כדוגמת שוקולדים לחג המולד.

"שווייץ נודעת בכל העולם בזכות השוקולד שלה", אומרת מנהלת המסחר הראשית של חברת התעופה, Heike Birlenbach. "אז בהיותנו חברת תעופה שוויצרית, השוקולד הוא מסורת, ופיסה קטנה של שוויץ לקחת הביתה. אני שמחה על המשך שיתוף הפעולה עם השוקולד האיכותי".

SWISS (צילום: Shutterstock)SWISS (צילום: Shutterstock)

במסגרת הודעתה של החברה, חשפת SWISS גם את המספרים האסטרונומיים של השוקולדים שחולקו בטיסותיה. אנשי הצוות של SWISS חילקו בשנת 2023 כ-19.3 מיליון שוקולדים לנוסעים, שהם כ-270 טון שוקולד.

השוקולדים של Frey עשויים מקקאו המאושר על ידי "ברית יערות הגשם", המגנה על היערות, משפרת את פרנסתם של החקלאים וקהילות היער ומקדמת את זכויות האדם שלהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שוקולדSWISSחברות תעופהשווייץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: