אא

חברת התעופה החדשה והמפתיעה של מנצ'סטר יונייטד

ענקית הכדורגל הבריטית מכריזה על שיתוף פעולה רב-שנתי עם חברת התעופה מלזיה איירליינס, שידעה מספר אסונות בשנים האחרונות: "גאים לשקף את התרבות המלזית"

מנצ'סטר יונייטד ומלזיה איירליינס (צילום: malaysia airlines) מנצ'סטר יונייטד ומלזיה איירליינס (צילום: malaysia airlines)

מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד ומלזיה איירליינס מכריזים היום (שישי 22.3.24) על שיתוף פעולה רב-שנתי אשר יהפוך את חברת התעופה לחברה הרשמית של המועדון.

"מלזיה איירליינס גאה לייצג את מלזיה ואת החוויה המותאמת אישית לנוסעים, המשקפת תרבות השירות מסביר הפנים של המדינה".

השותפות הוכרזה על ידי הנהלת מלזיה איירליינס בקואלה לומפור הבירה. כדי לחגוג את ההכרזה, הגיעו כמה מכוכבי העבר של מנצ'סטר יונייטד להשתתף באירוע.

מנכ"לית השותפויות העסקיות של מנצ'סטר יונייטד, ויקטוריה טימפסון, אמרה כי "למנצ'סטר יונייטד קשר ותיק עם מלזיה, עם היסטוריה של תמיכה נלהבת של האוהבים. יש לנו שלושה מועדוני אוהדים רשמיים במדינה, כאשר סניף קואלה לומפור הוא אחת מקהילות האוהדים הגדולות של המועדון. אנו שמחים לקבל את פניה של מלזיה איירליינס למשפחת השותפים שלנו ומצפים לחלוק עם המעריצים שלנו ברחבי העולם את השירות המהימן והאירוח של החברה".

מנכ"ל קבוצת התעופה איזהאם איסמעיל אמר: "אנו שמחים להכריז על שותפות מרגשת זו עם מנצ'סטר יונייטד, שם נרדף למצוינות ולספורטיביות ברחבי העולם".

בשנים האחרונות שמה של מלזיה איירליינס עלה לכותרות בהקשרים חיוביים פחות, ובראשם היעלמותה של טיסה 370. מטוס בואינג 777 של החברה התרסק לפני עשור, ב-8 במרץ 2014.

ב-24 במרץ 2014, בסך הכל 16 ימים לאחר שנותק הקשר עם המטוס, הודיעה ממשלת מלזיה כי המטוס התרסק באוקיינוס ההודי, על סמך ניתוח נתיב הטיסה ומבלי שהתגלו שרידיו. בטיסה היו 239 נוסעים ואנשי צוות. שרידי המטוס התגלו רק בקיץ 2015.

בנוסף לכך, ארבעה חודשים בלבד לאחר התאונה המחרידה, מטוס בואינג 777 של החברה הופל ב-17 ביולי 2014 על ידי טיל קרקע אוויר מעל שטח אוקראינה, סמוך לגבול עם רוסיה. בתקרית זו של טיסה מספר 17, נהרגו כל 298 הנוסעים ואנשי הצוות.

יצוין כי גובה ההסכם טרם פורסם, אך בעולם הכדורגל מדובר בהסכמים בשווי של עשרות מיליוני דולרים. לדוגמה, ריאד אייר חתמה עם אתלטיקו מדריד על סכום של 43.9 מיליון דולר ואמירייטס מממנת את מילאנו ב-32 מיליון דולר. אתיחאד מממנת את מנצ'סטר סיטי בכ-20 מיליון דולר לשנה, אך החוזה שנחתם לעשר שנים נחשב לאחד היקרים בהיסטוריה, ובהתאמה עומד על 200 מיליון דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלזיה איירליינסמנצ'סטרכדורגלמלזיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: