אא

לראשונה מתחילת המלחמה: מטוס בריסל איירליינס נחת בישראל

לאחר ששאר החברות בקבוצת לופטהנזה חידשו טיסותיהן לת"א וחברת Eurowings השיקה את הקו לדיסלדורף, כעת גם חברת התעופה הבלגית חזרה להפעיל טיסות לישראל. בשלב ראשון תפעיל שלוש טיסות שבועיות

בריסל איירליינס. צילום: Shutterstock בריסל איירליינס. צילום: Shutterstock

חברת התעופה בריסל איירליינס חידשה את טיסותיה לתל אביב. טיסה SN 3289 המריאה אתמול בבוקר (24 במרץ) סמוך לשעה 11:00 (על פי שעון ישראל) מנמל התעופה הבינלאומי של בריסל ונחתה בשעה 15:01 בנתב"ג. המטוס אינו מעוצב באחד מהעיצובים הייחודיים של החברה.

בשלב ראשון החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות בימים ראשון, שני וחמישי מבריסל לתל אביב. בהמשך, תדירות הטיסות ולוחות הזמנים עשויים להתעדכן בשיתוף פעולה עם חברות קבוצת לופטהנזה האחרות.

נזכיר כי כבר ב-8 בינואר 2024, קבוצת לופטהנזה חידשה בהדרגה את פעילות טיסותיה לתל אביב, לאחר הפסקה מוחלטת של כמעט שלושה חודשים מאז פרוץ המלחמה באוקטובר 2023.

לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס היו חברות התעופה המערב-אירופיות הראשונות שחידשו את טיסותיהן מפרנקפורט, מינכן, ציריך ומוינה לתל אביב. בשבוע שעבר חברה נוספת בקבוצת התעופה, Eurowings, השיקה לראשונה קו טיסות מדיסלדורף לת"א.

בשל הביקוש הגובר מצד הנוסעים לטיסות לישראל ומישראל, קבוצת לופטהנזה מרחיבה את פעילותה לישראל. ביחד עם הקווים החדשים לדיסלדורף ולבריסל, תפעיל למעשה החברה חמש חברות תעופה לישראל, המציגות למעשה גידול של כ-45% במספר המושבים המוצעים, בהשוואה לחודש ינואר 2024. טיסות נוספות יתווספו במהלך חודש אפריל.

אתמול פרסמנו כי SWISS מקבוצת לופטהנזה משדרגת ומרחיבה את פעילותה ותפעיל החל מה-31 במרץ, מטוס רחב גוף בקו לת"א.

עוד נזכיר כי טייסי בריסל איירליינס מאיימים לשבות לשלושה ימים החל מ-27 במרץ. על פי המידע המופיע באתר החברה, נכון לרגע זה עדין לא בוטלו הטיסות, ואם כך יקרה, הנוסעים יקבלו הודעה בהתאם. יש להתעדכן באתר החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינסקבוצת לופטהנזהלופטהנזהבלגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: