אא

החל מה-21.5: קו ישיר מישראל לאחת הערים התוססות של צפון אירופה

פרסום ראשון: חברת OVERSEAS תפעיל לראשונה טיסה לקובנה, העיר השניה בגודלה בליטא, הנמצאת מרחק שעה נסיעה בלבד מוילנה (Vilnius). קובנה נחשבת למרכז כלכלי ותרבותי חשוב של ליטא ונודעת גם בזכות חיי הלילה, מרכזי הקניות, האוניברסיטאות וקבוצת הכדורסל מהטובות באירופה - ז׳אלגיריס קובנה

קובנה. צילום: Shutterstock קובנה. צילום: Shutterstock

חברת Overseas הישראלית תפעיל לראשונה טיסות ישירות לעיר קובנה (Kaunas) שבליטא.

חברת התיירות מקבוצת ג׳נסיס תיירות, תפעיל את הטיסות לעיר התוססת השוכנת בצפון אירופה, החל מה-21 במאי, 2024.

קובנה (KAUNAS) העיר השניה בגודלה בליטא הינה מרכז תרבותי, כלכלי, עם היסטוריה עשירה במיוחד ומכונה גם עיר המוזאוניים בשל מגוון גדול ועשיר של מוזאונים בעיר.

העיר ממוקמת מרחק שעה נסיעה ברכב בלבד מוילנה (Vilnius), עיר הבירה של ליטא, במפגש של שני נהרות גדולים, מוקפת גבעות מה שהופך אותה לאחת הערים היפות בליטא. קובנה מוכרת כעיר תוססת בה מתגוררים צעירים רבים בשל המספר הגדול של האוניברסיטאות שבעיר הגודשים את המסעדות והברים של העיר עד השעות המאוחרות של הלילה.

Street art in Kaunas © Simas Bernotas Street art in Kaunas © Simas Bernotas

לחובבי הכדורסל שבינכם, קובנה ידועה בזכות קבוצת הכדורסל המצטיינת המקומית ״ז׳אלגיריס קובנה״, המשחקת דרך קבע בליגת היורוליג של אלופות הכדורסל באירופה ועד לא מכבר אימן אותה המאמן שרונאס יאסקוביציוס (שארס) שחקן מכבי תל אביב לשעבר שאף זכה עימה באליפות היורוליג.

עוד בקובנה, מרכזי קניות גדולים המהווים חגיגה גדולה ״לשופוהוליקים״ שביניכם וכן אטרקציות רבות ומגוונות לילדים כולל פארקי מים וכל זאת לצד מורשת היהודית ענפה.

ליטא ידועה גם בזכות מגוון רחב של אתרי ספא ייחודיים המציעים מגוון רחב של טיפולי בריאות וספא, וקובנה כמו בערים נוספות במדינה מצטיינת במגוון אתרים.

הטיסות לקובנה יהיו טיסות שבועיות ויתחילו כאמור ב-21.5.

מחברת OVERSEAS נמסר לפספורטניוז, כי בשלב ראשון הטיסות יהיו עד סוף חודש אוקטובר ואז בהתאם לביקוש יתכן ויופעלו כל השנה.

רוצים עוד סיבות מדוע כדאי לכם לבקר בליטא? הקליקו כאן 

ורד שורץ, מנכ״ל משותף: "בימים טרופים אלו שישראלים קצת חוששים לצאת את גבולות ישראל לטיולים וחופשות לחו"ל, בחרנו להביא יעד חדש, מעניין, תוסס ובעיקר בטוח למטייל הישראלי. אין הרבה מדינות פרו ישראליות שיקבלו את הקהל הישראלי בזרועות פתוחות וחשבנו שנכון יהיה לפתוח את הקו – ביטחון זה שם המשחק"

פיני קרינר, מנכל משותף: "הייחוד ביעד החדש קובנה שבליטא שהיעד מתאים לכל הקהלים ומהגזרים בישראל. הן לטיולים מאורגנים בכל אזור הבלטי, הן לחופשות אורבניות בקובנה ובוילנה, טיולי משפחות בטבע הירוק והאגמים וכמובן תיירות המרפא והספא. וכל זה במרחק של כ 4 שעות מישראל."

Neris river near the White Bridge in Vilnius © Kipras ŠtreimikisNeris river near the White Bridge in Vilnius © Kipras Štreimikis

 צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ליטא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: