אא

מגדל המגורים הגבוה בעולם יוקם בדובאי

רשת מלונות היוקרה Six Senses מקימה בשיתוף IHG את מתחם המגורים Six Senses Residences Dubai Marina, שיתנשא לגובה של 122 קומות

דובאי (צילום: 123RF) דובאי (צילום: 123RF)

דובאי ממשיכה לשבור שיאים. רשת מלונות Six Senses, האחראית לכמה מהמלונות היוקרתיים בעולם, בשיתוף ענקית המלונאות IHG תחת המותג "IHG Hotels & Resorts" בדרך לאחד מהפרויקטים הגדולים בתולדות שתי החברות.

מדובר במגדל המגורים הגבוה בעולם שיוקם במרינה של דובאי, תחת השם "Six Senses Residences Dubai Marina". זהו פרויקט המגורים השני של שתי השותפות אחרי הצלחת "Six Senses Residences The Palm", גם כן בדובאי.

דובאי. צילום: 123rfדובאי. צילום: 123rf

המתחם יכלול 251 דירות מגורים מ-2 ועד 4 חדרי שינה, פנטהאוזים עם 4 חדרי שינה, חצי קומה, אחוזות דופלקס עם 4 חדרי שינה ואחוזות טריפלקס עם 5 חדרי שינה. 

הפרויקט יתאפיין ב-Well Being ולייף-סטייל ברמה גבוהה, מעבר לחדר כושר ולאבזור הקיים בפרויקטים מסוג זה, כדוגמת "מתחם אריכות ימים" המשלב מדע ואבחנה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. עוד במתחם חדר כושר גדול, תאי חמצן, אזור ספא עם מגוון מתקני הידרותרפיה ובר מיצים. בקומה ה-109 תוצב בריכה חיצונית. 

"לאחר שהייתה לנו ההזדמנות להביא את הפרויקט הראשון שלנו לאי הדקל, אנו מפתחים את החשיבה שלנו למקומות וללקוחות שמטפחים את הדרך שבה הם רוצים לחיות".

גם מבחינה עיצובית הפרויקט החדש יהיה בולט בנוף של דובאי עם נוף פנורמי לפאלם ג'ומיירה, מפרץ דובאי, מסלול הגולף, מרינת דובאי והגלגל הענק "עין דובאי".

השלמת הפרויקט צפויה בתחילת 2026.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיsix sensesihg

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: