אא

שאפו: טסים ושומרים על הסביבה - Emirates תשמש בדלק בר קיימא לטיסותיה משדה״ת באמסטרדם

חברת אספקת דלק תעופה בר-קיימא Neste תספק יותר מ-2 מיליון גלונים של SAF מעורב לחברת אמירייטס בנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם במהלך שנת 2024

צילום: אמירייטס צילום: אמירייטס

העסקה של חברת אמירייטס עם Neste, ספקית דלק תעופה בר קיימא, שהוכרזה לראשונה בשנת 2023, יצאה לדרך גם בנמל סכיפהול, ותספק החודש סך של 700,000 גלונים של SAF, מתוך סך של 2 מיליון גלונים, שישמשו את טיסות אמירייטס היוצאות מסכיפהול.

השותפות של Emirates עם Neste כוללת גם אספקת SAF למערכות תדלוק בנמל התעופה צ'אנגי בסינגפור, ומייצגת את אחד הנפחים הגדולים ביותר של SAF, שחברת התעופה רכשה עד כה.

החברה מפעילה כיום טיסות עם SAF מעורב מפריס, ליון ואוסלו. היא גם שילבה את SAF במערכות התדלוק של נמל התעופה של דובאי באוקטובר 2023, והקצתה את ה-SAF למספר קווים, כולל הקו לסידני. 

אמירייטס ביצעה את הטיסה הראשונה של החברה אי פעם שהתבצעה באמצעות 40% דלק בר-קיימא, SAF. הטיסה התקיימה בתאריך 24 באוקטובר באחד הקווים הארוכים ביותר של החברה - דובאי-סידני, והוכתרה בהצלחה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

סגן נשיא אמירייטס, אדל אל רדהא, אמר: "שותפויות חזקות, במיוחד במרכזי תחבורה אווירית גדולים כמו אמסטרדם, מניחות את הבסיס לאופן שבו נוכל לעבוד עם שותפים ושדות תעופה כדי להגביר את הגישה והזמינות של SAF ברחבי הרשת שלנו".

דלק תעופה בר קיימא, ובאנגלית Sustainable Aviation Fuel – SAF, הוא התחליף לדלק הסילוני המסורתי. מה זה בדיוק? כיצד הוא משנה את עולם התעופה? ואילו אמצעים נוספים נוקט הענף כדי לצמצם את פליטת הגזים והזיהום הסביבתי?

הקליקו כאן לקריאה על הדבר הבא של עולם התעופה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסSAF

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: