אא

ללא הגבלה וללא תשלום: airBaltic בדרך להתקנת אינטרנט אלחוטי חדשני של Starlink במטוסיה החדשים

חברת התעופה המצטיינת בעלת אחד מציי המטוסים הצעירים באירופה, צפויה להתקין עד סוף השנה אינטרנט חדשני ומהיר של SpaceX בצי מטוסי ה-A220-300 של החברה עד סוף השנה. נשיא החברה: ״נרגשים להוביל את הדרך באירופה על ידי הצעת אינטרנט במהירות גבוהה, ללא הגבלה וללא תשלום במטוסים שלנו״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה הלטבית אייר בלטיק (airBaltic) ביצעה בדיקה ראשונית מוצלחת של מערכת האינטרנט האלחוטי של Starlink של SpaceX על גבי מטוס האיירבוס A220-300 שלה.

הניסוי נערך בנמל התעופה ביתי של חברת התעופה בריגה, בירת לטביה ומערכת האינטרנט בטיסה נבחנה עם תא נוסעים מלא המורכב מעובדי AirBaltic ו-Starlink של SpaceX.

מרטין גאוס, נשיא ומנכ"ל airBaltic סיפר: "אנו נרגשים להוביל את הדרך באירופה על ידי הצעת קישוריות במהירות גבוהה, ללא הגבלה וללא תשלום במטוסים שלנו. מבחן ראשון זה מקרב אותנו לשיפור השירות שלנו לנוסעים הטסים ברשת הקווים של airBaltic באירופה ומחוצה לה".

גאוס הוסיף ואמר: "אנו אסירי תודה לשותפים שלנו ב-Starlink של SpaceX על תמיכתם הבלתי מעורערת לאורך המסע המורכב הזה. השאיפות והמסירות המשותפות שלהם משלימות בצורה מושלמת את ערכי airBaltic. מכיוון שאנו מפעילים את אחד מסוגי המטוסים המודרניים ביותר בשוק, זה היה הצעד ההגיוני הבא עבור airBaltic להציג את פתרון האינטרנט החדשני של Starlink בטיסה על סיפון הצי הזה", הוסיף מנכ״ל חברת התעופה המצטיינת שרושמת שורת הצלחות בשנים האחרונות.

ג'ייסון פריץ', סמנכ"ל המכירות הארגוניות של Starlink: "כאשר Starlink ממשיכה להפעיל אינטרנט מהיר ועם אחזור נמוך במטוסים ברחבי העולם, אנו נרגשים להביא את חוויית הדור הבא לאירופה עם צי ה-A220 של airBaltic".

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

airBaltic עובדת עם SpaceX על השגת אישור ה-STC הנדרש (הסמכת סוג משלים) וצפויה להתחיל בהתקנת המוצר בצי מטוסי ה-AirBaltic A220-300 עד סוף השנה הנוכחית.

עם תוכניות לצייד את כל צי מטוסי ה-A220-300 שלה במערכת האינטרנט לטיסות Starlink של SpaceX, AirBaltic תספק לכל נוסע גישה חלקה ומהירה לאינטרנט לאורך כל הטיסה, מהעלייה למטוס ועד לנחיתה, כאשר הגישה לאינטרנט תהיה זמינה לכל הנוסעים.

Starlink, שפותחה על ידי SpaceX, מספקת אינטרנט בפס רחב במהירות גבוהה בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם והחלה לשרת מטוסים מסחריים בשנה שעברה עם אינטרנט מהיר בטיסות. עם לוויינים הממוקמים במסלול נמוך של כדור הארץ בגובה קרוב פי 65 יותר מאשר לוויינים רגילים, Starlink משיגה זמן אחזור נמוך משמעותית ומהירויות שידור גבוהות יותר עבור משתמשי הקצה שלה. Starlink יכול לספק עד 500 Mbps למטוסים ונוסעים יכולים לגלוש ולהשתמש במגוון שירותח אינטנרנט בטיסה, כולל משחקים מקוונים, רשתות חברתיות ופעילויות אחרות בקצב נתונים גבוה במיוחד.

airBaltic השיגה תוצאות כספיות מדהימות בשנת 2023, וחשפה רווח נקי חסר תקדים של 34 מיליון אירו, שיפור מדהים של 88 מיליון אירו לעומת השנה הקודמת. בנוסף, ההכנסות של חברת התעופה הלטבית הגיעו לשיא חדש של 668 מיליון יורו, המשקף צמיחה של 34% בהשוואה לשנת 2022.

בנוסף, אייר בלטיק הרחיבה את פעילותה באופן משמעותי בשנה שעברה, והפעילה 38 קווי טיסה חדשים מבסיסיה בריגה, טאלין, וילנה, טמפרה וגראן קנריה. הרחבה זו העלתה את הרשת הכוללת שלה ל-126 קווים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקAir baltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: