אא

למרות שהשביתה הסתיימה: טרם נמצא פתרון במו"מ עם עובדי אוסטריאן איירליינס

חברת התעופה האוסטרית ביטלה כ-400 טיסות בימים חמישי ושישי, וגם לאחר חזרת הטיסות עדיין ניכרו אמש והיום שיבושים בנמל התעופה של וינה. מה צפוי בהמשך?

אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock

צוות תא הנוסעים של אוסטריאן איירליינס סיים את השביתה של 36 שעות ביום שישי בצהריים. הטיסות של חברת התעופה האוסטרית התחדשו בהדרגה, אך נוכח ביטולים של מאות טיסות ביומיים האחרונים, עדיין ניכרו שיבושים ועיכובים בפעילות הסדירה של החברה.

למרות חזרת העובדים, המחלוקת עדיין סוערת ואיגוד העובדים מתכנן פגישת עבודה נוספת עם ההנהלה ב-4 באפריל, שעלולה להוביל לשיבושים נוספים. אוסטריאן ביטלה בסך הכול כ-400 טיסות ביום חמישי וביום שישי, כשנמל התעופה של וינה נפגע במיוחד. לפי נתוני החברה, כ-50,000 נוסעים נפגעו עקב ביטולי הטיסות.

האיגוד דורש להתאים את רמת השכר של עובדי אוסטריאן לזו של לופטהנזה, ועד עתה הנהלת החברה לא נענתה לדרישה. השביתה, כאמור, הסתיימה, אבל פתרון במו"מ לא נראה באופק.

ביום שישי בבוקר הצהירה הנהלת אוסטריאן: "אנחנו עדיין פתוחים לשיחות בכל עת וברצוננו למצוא פתרון כדאי לטובת העובדים שלנו בהקדם האפשרי".

המחלוקת על הסכם קיבוצי חדש נמשכת כבר שבועות, כאשר עד כה התנהלו 17 סבבי משא ומתן ללא תוצאות. טרם נקבע מועד להמשך המשא ומתן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינסוינהקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: