אא

ניו יורק, מיאמי, סן פרנסיסקו או וושיגנטון? מועדוני החופשה החדשים של Marriott

רשת היוקרה מריוט מבצעת מתיחת פנים למותג ותיק ומשיקה אותו מחדש כ"מועדוני יוקרה" בערים המרכזיות ביותר בארצות הברית - וביעדים נוספים בקרוב

הבר על גג המלון בניו יורק (צילום: MARRIOTT) הבר על גג המלון בניו יורק (צילום: MARRIOTT)

הביקוש ליוקרה לא מסתיים אף פעם. רשת מריוט ממשיכה להרחיב את קולקציית המלונות שלה ומשיקה את " Marriott Vacation Clubs City Collection", מלונות שמותגו בעבר תחת המותג "Pulse" בשבע ערים עם כוונה להתרחב ליעדים נוספים.

נכון לעכשיו ימותגו המלונות בשם " City Collection, Marriott Vacation Club" בין היתר בניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי, סן דייגו ובוושינגטון הבירה. בהמשך צפוי להיפתח מועדון דומה גם בוואיקיקי שבהונלולו.

החדרים והסוויטות ב"סיטי קולקשן" מעוצבים בהתאם לאזור בהם נבנו, לאנרגיה, לאופי ולתרבות הייחודית של העיר המארחת. מכיוון ש"האקשן" נמצא מחוץ לנכס - בעיר ובשכונות - חדרי האירוח והסוויטות כוללים מצעים ומוצרי טיפוח יוקרתיים, מיועדים לשהייה קצרה ופעילה.

על פי הודעת החברה, כל נכס שנמצא כיום ב-The Marriott Vacation Clubs City Collection נבחר בשל מיקומו המרכזי בלב האקשן.

איפה תוכלו לישון (ולבלות)?

Marriott Vacation Club, ניו יורק סיטי – במרחק הליכה משדרות החניות של ניו יורק, בראיינט פארק ומטיימס סקוור, המתחם המפואר בלב מנהטן כולל את ה"רוף-טופ בר" הנחשב לאחד המרהיבים בעיר שתמונתו בראש הכתבה.

צילום: MARRIOTTצילום: MARRIOTT

Marriott Vacation Club, סן פרנסיסקו – נמצא סמוך ל-Pier 39, ככיר אנקורג', Street Pier ועוד נקודות מפורסמות בסן פרנסיסקו. המתחם מתאים למשפחותץ

Marriott Vacation Club, סן דייגו – סמוך לרובע מנורות הגז, פארק בלבואה וגן החיות הידוע של סן דייגו.

Marriott Vacation Club, סאות' ביץ' – שילוב של היסטוריה ויוקרה מודרנית, אחד הסמלים של סאות' ביץ' בקצה הצפוני של אושן דרייב, במרחק הליכה קצר לחופי סאות' ביץ' המפורסמים.

Marriott Vacation Club ב-The Mayflower, וושינגטון הבירה – מבנה היסטורי ומרכזי, סמוך למוזיאונים, מסעדות, חנויות ולאטרקציות הטובות ביותר של וושינגטון הבירה.

בשנה הבאה, 2025, ייכנסו גם כמה מתחמים הממותגים בשם Westin מבית מריוט גם כן למותג המחודש, בין היתר בדרום קרוליינה.

"כהשלמה עירונית לקולקציית הנופש העולמי שלנו, המותג החדש מביא את האורחים שלנו אל העיר ואת העיר אל האורחים שלנו, אם זה בתחומי עניין שונים ובאטרקציות המשקפות את הרוח והתרבות של הסביבה הדינמית שלהם", אמרה לורי גוסטפסון, מנהלת בכירה ב-Marriott Vacations"" והוסיפה: "אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו רואים ערך במיקום המתחמים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: marriottמריוטיוקרה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: