אא

שר התיירות באולפן השקוף של פספורטניוז: "המדינה צריכה למצוא 30 מיליון שקל ולתת לאנשי התיירות"

בראיון עם שר התיירות, חיים כץ, שהתקיים באולפן פספורטניוז בשיתוף IMTM ציין השר כי ישנה מגמת עלייה בתיירות הנכנסת עם 4,100 תיירים בשלישי האחרון. צפו בראיון המלא

עמית קוטלר, שר התיירות ועדי אזולאי עמית קוטלר, שר התיירות ועדי אזולאי

שר החוץ חיים כץ התארח באולפן השקוף של פספורטניוז ביריד התיירות של IMTM.

"המלונות עכשיו במצב מצוין, אתה רואה את הדוחות הרבעוניים שלהם. המדינה משקיעה 200 מיליון שקל לשיפוצים במלונות, וצריך לראות מתי ואיפה אנחנו מנתבים אותם". לטענתנו, היום המלונות שהתנדבו ועזרו עם פרוץ המלחמה רוצים כעת להרוויח יותר, ולנצל את עליית המחירים לקראת פסח. המלונות כן יקבלו את כספי השיפוצים - אבל "לאחר שהאירוע יגמר". אמר השר.

ומה לגבי התיירות הנכנסת?

חיים כץ ציין את מגמת עלייה, עם 4,100 תיירים שנכנסו ביום שלישי האחרון. למרות המגמה החיובית, הוא הזהיר כי "אם תהיה מלחמה בצפון, אנחנו עוד פעם עם אפס תיירים ביום". עוד אמר באותו הנושא כי "התיירות זה חשוב, אך החיים של האזרחים חשובים יותר. אנחנו צריכים להקנות לתושבים בצפון איכות חיים, ביטחון וחינוך באזורים שלהם, והתיירות הופכת להיות משנית. אני רוצה שתהיה המשכיות לאזרחי מדינת ישראל". 

ומה ניתן להגיד לחברות התיירות שמנסות להמשיך להתפרנס וליצור קשרים עסקיים עם מדינות העולם?

השר ציין כי יש תנועה, אבל אנחנו גם משווקים אחרת. "אנחנו דואגים לדבר לכל אחד בשפה שלו. מי שרוצה לראות מזון - יראה מזון. מי שרוצה לראות קהילה - יראה קהילה". ואותו הדבר לחיי לילה, היסטוריה ותנ"ך ועוד תחומים אטרקטיביים למבקרים. 

נאומו של חיים כץ בטקס פתיחת היריד. צילום: פספורטניוזנאומו של חיים כץ בטקס פתיחת היריד. צילום: פספורטניוז

לסיכום הדברים, שר התיירות מחכה לראות את תוצאות מהלכיו, ואופטימי לגבי החזרה של התיירות לישראל. הוא מאחל לשיבת החטופים המלאה, ולשלווה ושלום לעם ישראל. מצידו של עדי אזולאי נאמר שהתעשייה שמחה שיש שר תיירות חזק שאוהב את מה שהוא עושה, ועיני כל התעשייה נשואות אליו בתקווה שיצליח במשימה הקשה הזאת. 

ולסיום, השר פנה לממשלת ישראל "עם החיסכון שחסכתי למדינה עם תוכנית המפונים, המדינה צריכה למצוא 30 מיליון שקל ולתת לאנשי התיירות, כי וואלה, הם לא עובדים - שלא באשמתם"

צפו בראיון המלא:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר התיירותמשרד התיירותIMTMIMTM 2024

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: