אא

״ארקיע הולכת לשנות את פניה״

״אנחנו נמצאים בשגרת מלחמה, אבל ארקיע חוזרת ובגדול״. כך אומר עוז ברלוביץ, מנכ״ל חברת ארקיע. בראיון מיוחד באולפן השקוף, מדבר ברלוביץ׳ על התהליכים והשינויים בחברה, הפעילות בצל המלחמה, היעדים החדשים ומספר כיצד זה מרגיש לשבת בכיסא המנכ״ל

עמית קוטלר ועוז ברלוביץ עמית קוטלר ועוז ברלוביץ

במסגרת האולפן השקוף של פספורטניוז ביריד התיירות של IMTM שהתקיים השבוע, התארח עוז ברלוביץ׳, מנכ"ל חברת התעופה ארקיע.

״אנחנו נמצאים בשגרת מלחמה, אבל ארקיע חוזרת ובגדול. הייתה קצת ירידה במהלך חודש ינואר, אבל בפברואר הראנו מספרים יפים, במרץ אנחנו בפריחה של קרוב ל-80 אלף נוסעים, ובאפריל תושק מפת היעדים החדשה עם 27 יעדים וקרוב ל-100 טיסות שבועיות, כבר אנחנו רואים התחדשות עם ביקושים שהולכים וגדלים בעיקר לקראת פסח״.

בוא נדבר על היעדים הפופולריים יותר ביותר של ארקיע הפסח, ובכלל העונה

״קודם כל, השנה אנחנו בשנה קצת שונה כי אין טיסות לטורקיה. גם שארם (מצרים) לצערנו נמחקה בגלל המצב. אנחנו כן רואים שיהיו חלופות וטיסות בעיקר לאיי יוון. הישראלים אוהבים חופשות בטן גב ביעדים של עד שעה וחצי לטיסה, ואנחנו נראה את יוון השנה בשיא של כל הזמנים. ארקיע תציע השנה שבעה יעדים לאיי יוון וכמובן את כל שאר היעדים שלנו במזרח ומערב אירופה, אפריקה שם אנו טסים לזנזיבר וסיישל וכמובן גם ליעד אולי הכי מדובר של השנה - סרי לנקה״.

שאני רוצה להתעכב אליו לרגע אחד. יעד שמוכר כיעד גולשים מאוד פופולרי. איך בעצם הגעתם לסרי לנקה?

״שמנו עליו עין כבר מספר שנים. קודם כל יש לנו מטוס Airbus neo321, הטוב ביותר ליעדים במרחק של 7-8 שעות טיסה. בעזרתם של הסרי לנקים ומנהל התעופה בישראל, הצלחנו לפתוח את היעד ותכננו לטוס באוקטובר בטיסה ישירה כחלק מהסכמי אברהם שמאפשרים לטוס מעל סעודיה ואומן, אבל לצערנו המלחמה חתה עלינו ונאלצנו לדחות. לא ויתרנו ובפברואר פתחנו את סרי לנקה בנתיב קצת יותר ארוך עם עצירה בסיישל של כ-40 דקות. אנחנו רואים שכמות הנוסעיים הולכת וגדלה ובאפריל כבר נעלה ל-2 טיסות שבועות״.

בנימה אישית, אתה פחות משנה בתפקיד המנכ״ל, אך זוהי השנה אולי המורכבת ביותר שאי פעם הייתה לחברות התעופה הישראליות. איך אתה מסכם עד עכשיו?

״אנחנו הולכים לשנות את פני החברה. הולכים להצעיר אותה, הנהלה חדשה, יעדים חדשים, אתר חדש ועוד. הישראלים אוהבים להזמין בחברה הישראלית במקום שאפשר להזמין את כל החבילה. ארקיע בדרך להיות חברה מהמובילות בשוק התעופה בישראל״

צפו בראיון המלא:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעעוז ברלוביץIMTMיריד IMTM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: