אא

"הבנו שכדי להתחרות בשוק הישראלי אנו צריכים להציע שירות ומוצר ייחודי"

כך אומר אלון נטע המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס - KLM בישראל שהתארח באולפן השקוף של פספורטניוז. כזכור KLM חזרה בשבוע האחרון לטוס לישראל וחברת תעופה נוספת בקבוצה, אייר פראנס - מפעילה מעתה טיסה יומית בקו ת״א - פריז

בשבוע האחרון חזרו לישראל 3 חברות תעופה מהגדולות באירופה.

אחת מהן היא KLM לצד שותפתה בקבוצה אייר פראנס שהכריזה השבוע על הגדלת פעילותהבקו ת״א - פריז עם טיסה יומית בקקו המבוקש.

פגשנו את אלון נטע המנהל המסחרי של אייר פרנס וKLM בישראל, שמוביל בהצלחה בשנים האחרונות את הפעילות המסחרית של שתיים מחברות התעופה המובילות באירופה כאשר שתיהן חזרו כבר לפעול בארץ עם טיסה יומית, כאשר אייר פראנס כבר פועלת בקו עם מטוס הדגל רחב הגוף -איירבוס שA-350.

אלון, אנחנו נמצאים בשבוע מרגש ממש מבחינת חזרת החברות כאשר קיבלנו את פניה של KLM בנתב״ג אחרי כמעט חצי שנה

"כן, כן. KLM חזרה בטיסה יומית. אנו מאוד שמחים על זה. כמו כן, מהלך שעשינו עם אייר פרנס היה שחזרנו בין הראשונים לארץ. והיום בעצם אנחנו נמצאים עם טיסה יומית של אייר פרנס וטיסה יומית של KLM שזו בשורה ענקית כאן לשוק הישראלי. אייר פראנס חזרה עם A350. מטוס הדגל של החברה. אני חושב שבאמת זו גולת הכותרת שלנו בשנתיים האחרונות. מוצר שאנחנו מקבלים עליו רק שבחים. ואני חושב שבסוף כדי להתחרות בשוק הישראלי, עם כל מה שקורה עם הלואו קוסט, עוד לפני המלחמה, כשאתה מסתכל על נתח שוק ועל מה שקורה בנתב"ג, אנחנו כבר מזמן הבנו שאנחנו צריכים לתת פה שירות ומוצר ייחודי, תמורת הכסף שבעצם הנוסעים העסקיים משלמים וזה הוכיח את עצמו. וזה המטוס הכי חדיש שיש לחברה, עם ביזנס ופרימיום מהרמה הראשונה בעולם."

מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתבמטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב

פספורטניוזפספורטניוז

מה לגבי המחירים?

"המחירים קודם כל בהתאם לביקושים. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו לא שינינו שום דבר וכדי להיות הגון, אני חושב שאף חברת תעופה באמת לא עשתה פה איזשהו מהלך של העלאת מחירים. פשוט מלאי המקומות נגמר הרבה יותר מהר וקשה למצוא מקומות. אבל אנחנו כל הזמן בוחנים את השוק ואנחנו מגבירים גם שיתופי פעולה וגם תדירות טיסה באופן עקבי."

מבחינת שתי החברות, מהם היעדים החדשים או בולטים של KLM ואייר פרנס לקיץ?

"קודם כל, מבחינת ישראל התנועה שלנו לפריז היא משמעותית. גם כ-HUB של אמסטרדם. אנחנו מאוד חזקים בשתי החברות, בעיקר בדרום אמריקה, ובהרבה יעדים שהיום בארץ אני חושב יש לנו יתרון משמעותי. יש לנו בעצם קונקשיינים כמעט לכל מקום בעולם. גם בשיתוף פעולה שעשינו עם המראות של אל על בבוקר, אנחנו בעצם מגיעים היום לכל מקום. דרך פריז, לצפון אמריקה, בואנוס איירס, כל הטיולים של הצעירים, תרמילאים, לימה, כל השילובים האלה היום ביחד נותנים פתרון טוב. ובקונקשיינים נוחים שזה תמיד היה החוזקות שלנו".

צפו בראיון המלא:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס ק.ל.מאלון נטעאייר פראנסקלמ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: