אא

כ-16 שעות: אייר קנדה חנכה את הקו הישיר הארוך ביותר שלה

הטיסות מוונקובר לסינגפור יופעלו ארבע פעמים בשבוע ומאפשרות קישורים ברחבי צפון אמריקה דרך ונקובר ולדרום מזרח אסיה, דרום הודו ומערב אוסטרליה דרך סינגפור. הטיסה שהיא כמעט 13,000 ק"מ היא הארוכה ביותר של חברת התעופה הקנדית, שנמדדה לפי מרחק

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf

אייר קנדה השיקה את הקו הבינלאומי החדש שלה מוונקובר (YVR) לסינגפור, זהו למעשה הקו היחיד הישיר שמחבר את קנדה לסינגפור. המסלול, המשתרע על פני 12,818 קילומטרים (7,965 מיילים), הוא הקו הארוך ביותר של חברת התעופה, שנמדד לפי מרחק עם זמן טיסה של עד 16 שעות וחמש דקות.

"אייר קנדה נרגשת לקבל את הלקוחות בקו החדש ביותר שלנו המקשר בין קנדה לסינגפור. הטיסות החדשות הן חלק מההתרחבות האסטרטגית שלנו בוונקובר אשר ישמש כשער מועדף מצפון אמריקה לאסיה", אמר מארק גלרדו, סגן נשיא בכיר, תכנון הכנסות ורשתות באייר קנדה. "סינגפור היא גם שער חשוב ליעדים נוספים. ללקוחות יש שפע של אפשרויות קישור לדרום מזרח אסיה, דרום הודו ומערב אוסטרליה עם השותפה הוותיקה שלנו Singapore Airlines."

הקו ונקובר-סינגפור מופעל באמצעות מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר המציעים מבחר של שלוש מחלקות. בכל המחלקות יש מסכי בידור עטורי פרסים בכל מושב עם שעות בידור חינם הכוללת למעלה מ-1,400 שעות של סרטים, מעל 1,900 שעות של תוכניות טלוויזיה, יותר מ-600 שעות של מוזיקה ופודקאסטים, ועוד. 

נזכיר כי אייר קנדה מתכננת לחדש טיסותיה לישראל בשבוע הקרוב ותמריא לראשונה ב-9 באפריל מטורנטו לתל אביב לאחר הפסקה של חצי שנה בשל המלחמה.

אייר קנדה. טקס החניכהאייר קנדה. טקס החניכה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: