אא

מלחמות ומזג אוויר: Airbnb מעדכנים את תנאי הביטול

ענקית הדירות להשכרה לטווח קצר, Airbnb, מעדכנת את התנאים לפיהם תיקח על עצמה את העלויות המלאות במקרה של אילוץ ביטול החופשה. במרכז התנאים החדשים: מזג אויר שלא מאפשר יציאה לנופש או אזהרות מסע במדינת היעד. וגם: השינוי החשוב שהישראלים חייבים לדעת

Airbnb. צילום: shutterstock Airbnb. צילום: shutterstock

מעדכנים את עצמם למציאות משתנה. ענקית השכרת דירות הנופש לטווח קצר, Airbnb, שלחה הלילה (7.4.24) הודעה לכלל המשתמשים, ובה עדכון לגבי התנאים בהם החברה תיקח על עצמה את עלויות ביטול החופשה.

הסעיף בחוזה מול Airbnb שעד עתה נקרא "תנאי נסיבות מקלות" ייקרא מעתה "מדיניות אירועים משבשי חופשה". 

על פי הודעת החברה, Airbnb תישא בעלויות השכרות שיבוטלו בשני מקרים מרכזיים: תנאי מזג אויר - גם כאלה חזויים (שאינם מתקיימים במועד הפנייה), באזור השכירות.

תנאי נוסף ומשמעותי הוא אזהרות מסע ודרישה ממשלתית להימנעות מנסיעה לאזור בו אמורה להתבצע השכירות. במילים אחרות, אזורי מלחמה או קונפליקטים פוליטיים-צבאיים שעלולים לזלוג לאזרחים ולפגוע בחופשה.

בתוך כך, ב-Airbnb מעדכנים כי כל התנאים האמורים מתייחסים למדינת היעד של המזמין. בעיות במדינת המוצא של המזמין לא יכוסו מעתה כלל. לדוגמה, אם קיבלתם זימון למילואים בצו 8 שבגינו תאלצו לבטל את חופשתכם, לא תפוצו כלל. שינוי שכל ישראלי, במיוחד בימינו, צריך לדעת.

מדיניות הביטולים החדשה של Airbnb, "אירועים משבשי חופשה", מופיעה באתר החברה תחת העמוד Help Centre. כל השינויים מתייחסים לדירות שהוזמנו לתאריך 6 ביוני 2024 והלאה, ללא קשר למועד ההזמנה עצמו. 

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

יש לציין כי Airbnb רשמה את אחת השנים הטובות בתולדותיה ב-2023. באירופה בלבד חל גידול של כ-20% בהזמנת דירות דרך אתר ואפליקציית החברה.

הצמיחה המשמעותית ביותר ב-2023 נרשמה בנורבגיה עם גידול של 34.2% בדירות להשכרה לטווח קצר. אחריה פולין עם 24.6% וצ'כיה עם 23.6%. בהונגריה נרשם גידול של 23.3% ובשבדיה 21.2%. ביוון גדל הביקוש לדירות Airbnb ביותר מ-25%.

שש מדינות באירופה ראו ירידה בביקוש: קרואטיה (26.5%), אירלנד (20.7%), הולנד (19.0%) ודנמרק (16.2%).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: airbnbדירות Airbnbדמי ביטולביטול נסיעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: