אא

בוטלה ההחלטה לפטר את 200 עובדי נמל אילת

הנהלת נמל אילת חתמה על הסכם לביטול הודעת הפיטורין אותו הוביל יו"ר דירקטוריון הנמל אבי חורמרו שאמר לפספורטניוז: "עובדי נמל אילת הם חוד החנית של החברה ושימור העובדים שעובדים בנמל עשרות שנים הם האנשים שצריך לתת להם צל״ש״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לאחר שהודיעו על פיטורי עובדי נמל אילת בגלל שהנמל למעשה מושבת מאז תחילת המלחמה בגלל שאין בו עבודה, הנהלת נמל אילת חזרה בה מהפיטורים.

בהובלת יו"ר הדירקטוריון של הנמל אבי חורמרו מבעלי הנמל, חתמו אתמול (א׳) הצדדים על ביטול הפיטורים וחתמו על סיכום לו שותפה ההסתדרות, נמל אילת, מנהל החטיבה הימית  באיגוד התחבורה בהסתדרות , יו"ר איגוד קציני הים.

במסגרת ההסכם חברת נמלי ישראל תעביר תוכנית ולו"ז לתיקון הליקויים ההנדסיים בנמל, כאשר ההסתדרות מעוניינת להיות חלק מהנושא.

 מנכ"ל הנמל ומנהל חטיבת נמלי ים באיגוד עובדי התחבורה ויו"ר מרחב אילת  בהסתדרות ימשכו את הסיכום ביחס למתווה של הוצאת חופשות מרוכזות עד ליום 1.6.24.

עוד על נמל אילת בפספורטניוז

נמל אילת נפגע בצורה אנושה: "מצפים שהאוצר יעניק מתווה פיצויים לנמל שמושבת"

בתחילת יוני הצדדים יפגשו לפגישה נוספת. ככל שהעבודה תחזור יתקיים מו"מ קיבוצי  ככל שהעבודה לא תחזור יסוכם ביחס להמשך בדבר מענה בהתאם.

כמו כן סוכם כי במהלך חודש מאי יתקיים אירוע הצדעה לעובדים בנמל אילת, בהשתתפות הנהלת הנמל,  העובדים, ההסתדרות  וחנ"י. ככל שיעלו בעיות יתכנס הפורום לדון בפתרונות משותפים.

כמו כן הצדדים "קוראים לממשלה ולמרד האוצר להעניק תמיכה פיננסית לנמל אילת לתורך שמירה  על רציפות תפקודית של הנמל ופרנסתם של העובדים".

חורמרו בירך את יו״ר איגוד התחבורה והודה לכל הנכונים ואמר הערב לפספורטניוז: "עובדי נמל אילת הם חוד החנית של החברה ושימור העובדים שעובדים בנמל עשרות שנים הם האנשים שצריך לתת להם צל״ש .למרות המצב הקשה הצדדים יעבדו ביחד שאף עובד בנמל לא יאבד את מקום העבודה. עובדי הנמל הם עובדים מדהימים ונעשה הכל שלא יפגעו חלילה למרות שהנמל סובל מהפסדים בעקבות המלחמה ומתקפת החותים.

משפחת נקש ואני, ושותפי שלומי, שוקי ותולי, רואים לנגד עיננו תמיד את טובות החברה ועובדים מסורים. כמו שמשפחת נקש מאז תחילת המלחמה תרמו 10 מיליון ש"ח לחיילי צה״ל וישובים מהדרום ומשפחות החטופים ופצועים כולל לכל. קיבוצים ומושבים שנפגעו במלחמה הקשה ביותר לעמנו.

חורמקו הוסיף ואמר: ״משפחת נקש לראש עינה עומד דבר אחד, הצלחת מדינה ישראל כמו שפתחנו ביום הראשון למלחמה את 19 !מלונות הרשת למפונים כולל מלונות סטאי שגם כיום בכל הרשת אנחנו ממשיכים לארח את תושבי הצפון והדרום".

צילום: ספיר פרץ זילברמןצילום: ספיר פרץ זילברמן

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבי חורמרוסטאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: