אא

אוגוסט של פאר בים: רויאל קריביאן במחיר בלעדי לישראלים בלבד

ההפלגה המשפחתית תתבצע על אוניית הפאר הגדולה ביותר בעולם, ICON OF THE SEAS‏, ותימשך 7 לילות. נקודת המוצא והחזרה היא מיאמי, והיעד: האיים הקאריביים והאי הפרטי של החברה

צילום: באדיבות רויאל קריביאן צילום: באדיבות רויאל קריביאן

חברת הספנות רויאל קריביאן מציעה מחיר בלעדי לישראלים לחופשה משפחתית בחודש אוגוסט על אוניית הקרוזים ICON OF THE SEAS.

האונייה, שהושקה בינואר 2024, יוצאת להפלגות של 7 לילות ממיאמי לאיים הקאריביים עם עצירה באי הפרטי של רויאל קריביאן, COCO CAY. על האי תמצאו חופים עם קבאנות פרטיות, חנויות, בריכה פרטית וחוף ים למבוגרים בלבד - לצד חופים לכל המשפחה, פארק מים, מסעדות ומוזיקה לאורך כל היום.

צילום: באדיבות רויאל קריביאןצילום: באדיבות רויאל קריביאן

המחיר להפלגה באמצע חודש אוגוסט מתחיל מ-1,795 דולר לאדם, בחדר עם מרפסת עם נוף לים. משך ההפלגה הוא 7 לילות. את החופשה תוכלו להזמין דרך סנורמה, הנציגה הרשמית של רויאל קריביאן בישראל, ואצל סוכני הנסיעות.

אוניית הפאר ICON OF THE SEAS‏ שופעת אטרקציות שמתאימות לחופשה משפחתית. על 20 הסיפונים באונייה תמצאו שבע בריכות, שש מגלשות מים (הכוללות את פארק המים הגדול ביותר בים, ובו פארק מים המיועד לילדים בלבד), המגלשה הגבוהה ביותר בים, אומגה בגובה של מספר סיפונים, 40 מסעדות וברים, מועדון לילדים ונוער, הופעות כל ערב, קזינו ענק ועוד.

צילום: באדיבות רויאל קריביאןצילום: באדיבות רויאל קריביאן

אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה (הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל): "אנחנו עדים לגדול בתנועת האורחים שלנו להפלגות מארצות הברית לקאריביים בהשוואה לשנים האחרונות. הגידול נובע מהצגת אוניות חדשות, ובראשן אייקון אוף דה סיז, ששברה את כל שיאי ההזמנות של החברה - בנוסף לביטול הצורך בוויזה לארה"ב. משפחות ישראליות מבינות שדווקא השנה, קרוז בחברה אמריקאית עם אנשי ביטחון ישראליים על האונייה מייצר חממה מפנקת ובטוחה, וזה בעל חשיבות גדולה מאוד. זאת לצד האופציה של ירידה מהסיפון וביקור במספר ערים ומקומות אקזוטיים שקשה להגיע אליהם בדרך אחרת".

צילום: באדיבות רויאל קריביאןצילום: באדיבות רויאל קריביאן

רויאל קריביאן השיקה השנה את האייקון, ובהמשך השנה היא תשיק אונייה נוספת מסדרת אואזיס, בשם Utopia of the Seas. במקביל, החברה מתכננת להשיק רצועת חוף חדשה לאורחי החברה באי קוזומל שבמקסיקו.

צילום: באדיבות רויאל קריביאןצילום: באדיבות רויאל קריביאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםרויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: