אא

פסח בנתב"ג: צפי לשבירת שיא הנוסעים

מספר השיא של הנוסעים בחג הפסח הקרוב (2024) צפוי לעמוד על כ-60 אלף ביום, שיא מאז תחילת המלחמה. אלה הימים שצפויים להיות העמוסים ביותר

נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK) נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK)

חופשת הפסח מתקרבת ואיתה צפי לשיא במספר הנוסעים שיעברו בנמל התעופה בן גוריון מאז תחילת המלחמה.

ביום ראשון הקרוב (14 באפריל), צפויים לעבור בנתב"ג כ-52,000 נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות, וביום ראשון שאחריו, 21 באפריל, יגיע מספרם לשיא של כ-60,000 נוסעים. 

ימי שיא נוספים צפויים להיות בימי חמישי, ה-18 וה-25 באפריל. בסך הכל צפויים לעבור בנתב"ג במהלך החודש כ-1.2 מיליון נוסעים. 

משרד התחבורה, רשות שדות התעופה והנהלת נתב"ג נערכים לתנועת הנוסעים המוגברת בחופשת הפסח ומערך העובדים בטרמינל 3 יתוגבר בכל ימי החג, בין היתר גם במנהלים בכירים.

כחלק מהערכות נתב"ג להיקף הנוסעים הגדול, תופעל במהלך חופשת הפסח "סיירת משפחות" שתקל על משפחות עם ילדים ותדאג למעבר מהיר של הליכי הבידוק הביטחוני. כמו כן יפתח מתחם בידוק למחלקות היוקרה של חברות התעופה (למעט אל על) בסמוך לשער 01 במפלס G. באולם הבידוק הביטחוני של כבודת היד יפתחו מסלולי בידוק ייעודיים עבור נוסעים נעזרים ועבור מחלקות היוקרה של חברות התעופה. 

טרמינל 1 יפתח לטיסות פנים ארציות כבר בסוף מאי, ולטיסות בינלאומיות החל מ-2 ביוני. 

היעדים המבוקשים ביותר בפסח השנה הם יוון וקפריסין, עם כ-70 המראות ונחיתות ביממה. סך תנועת המטוסים ליעדים אלה במהלך חופשת הפסח, תגיע ל-2,080 טיסות. יעדים מבוקשים נוספים השנה הם ארה"ב, צרפת ואיחוד האמירויות.

ברשות שדות התעופה קוראים לציבור הנוסעים לבצע צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. ברחבי הטרמינל פרושים קיוסקים לרישום לטיסה ולהוצאת תג המזוודה, עבור חברות התעופה המשתתפות בתהליך, המאפשרים לשלוח את המזוודה בדלפקי דרופ-אוף של חברות התעופה. נוסעים עם כבודת יד בלבד יוכלו לעבור בידוק בטחוני מהיר במגזר W.

כמו כן קוראת רשות שדות התעופה לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פסחנתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: