אא

מתכננים לבקר באקרופוליס בקרוב? שימו לב לאזהרה המיוחדת של יוון

הארגון הממשלתי האחראי על האתרים הארכיאולוגיים ביוון מפרסם אזהרה מפני כרטיסים מזויפים המציעים לדלג על התור בכניסה לאקרופוליס: "אין, לא היו ולא יהיו כרטיסים כאלה". ומפני מה עוד צריכים להיזהר כשמבקרים באטרקציה הפופולרית ביותר ביוון?

אקרופוליס, אתונה, יוון. צילום: 123rf אקרופוליס, אתונה, יוון. צילום: 123rf

אם אתם מתכננים, כמו ישראלים רבים, לבקר באתונה בחופשה הקרובה, שימו לב לאזהרה המיוחדת של הממשל היווני. 

הארגון הממשלתי האחראי על האתרים הארכיאולוגיים במדינה, מזהיר מפני רכישת כרטיסים מזויפים לאקרופוליס, האטרקציה הפופולרית ביותר במדינה.

על פי הודעת הארגון, לאחרונה נפוצו פרסומים המבטיחים רכישת כרטיסים לאקרופוליס שמאפשרים לדלג על תור הכניסה.

בארגון מציינים כי מדובר פרסומים שקריים: "אין ולא יהיו כרטיסים המאפשרים למחזיקים בהם לדלג על התור (או בלשון ההודעה השקרית "כרטיסי דלג על התור"). לא היו, אין, ולא יהיו כרטיסים כאלה". בארגון מסבירים כי אחת הסיבות לאי-קיומם של כרטיסים כאלה היא מבנה האתר והמעברים הצרים בו. "לכן, כל פרסומת לשירות 'דלג על התור' היא מזויפת, מטעה וחשודה כהונאה".

בממשל היווני מזכירים כי האתר היחיד בו ניתן לרכוש כרטיסים לאקרופוליס הוא האתר הרשמי בו נמכרים הכרטיסים האלקטרוניים.

למה עוד צריך לשים לב?

האקרופוליס, מהיותו האטרקציה הפופולרית ביותר ביוון, מושך אליו הונאות שונות. כך, לאורך השנים, הגיעו למקום מדריכים לא מורשים שעלו עם קבוצות לאתר. 

אתונה - אקרופוליס. צילום: 123rfאתונה - אקרופוליס. צילום: 123rf

ניתן לבקש ולשלם עבור הדרכה במקום, לפני כניסה לאקרופוליס, אצל המדריכים הנמצאים למרגלות האקרופוליס - אך יש לשים לב כי מדובר במדריכים מורשים אותם ניתן לזהות לפי תגים רשמיים שהם עונדים.

בנוסף, כבכל אתר תיירות פופולרי, יש לשים לב לחפציכם האישיים מחשש לכייסים ולגניבות מתיקים. בעבר דווח שגניבות רבות התרחשו בכלל באתונה, ונקודתית באתרי התיירות המרכזיים של העיר.

יצוין כי לאחרונה הגופים הרשמיים האחראים על האקרופוליס ביצעו רפורמה במסגרתה יופחת מספר המבקרים מדי יום באתר (עד 3,000 ביום), על מנת להימנע מ"פקקי תנועה" אנושיים שהיו מאוד אופייניים באקרופוליס בעבר.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתונהיווןאקרופוליס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: